حذف کیمیا علیزاده از تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی


حذف کیمیا علیزاده از تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد. کیمیا علیزاده نماینده وزن 67- کیلوگرم به عنوان ششمین نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – ۲۷ تیرماه با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.

کیمیا علیزاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم به عنوان ششمین نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت و در نخستین دیدار توانست «وای ئینگ تسانگ» از هنگ کنگ را ۸ بر ۲ شکست دهد.

کیمیا علیزاده از تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی حذف شد

کیمیا در مرحله یک‌‌چهارم برابر «سو یونگ سئو» از کره‌جنوبی نتیجه را ۲۲ بر ۱۷ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس