عذرخواهی سازمان لیگ فوتسال از فرشته کریمی و نسیمه غلامی


عذرخواهی سازمان لیگ فوتسال از فرشته کریمی و نسیمه غلامی

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، کاظم سلیمانی دبیر کمیته لیگ فوتسال درباره دعوت نشدن فرشته کریمی و نسیمه غلامی به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال گفت: از طرف کمیته فوتسال اسم خانم غلامی و کریمی اعلام شده بود. حتی قرار بود خانم کریمی آنجا باشند و جوایزی را به دوستانشان بدهند. اگر اشتباهی در این زمینه اتفاق افتاده، به خانم شهرزاد نصیری، مسئول...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، کاظم سلیمانی دبیر کمیته لیگ فوتسال درباره دعوت نشدن فرشته کریمی و نسیمه غلامی به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال گفت: از طرف کمیته فوتسال اسم خانم غلامی و کریمی اعلام شده بود. حتی قرار بود خانم کریمی آنجا باشند و جوایزی را به دوستانشان بدهند. اگر اشتباهی در این زمینه اتفاق افتاده، به خانم شهرزاد نصیری، مسئول فوتسال بانوان مربوط می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: امروز که از خانم نصیری سوال کردیم گفت خانم کریمی را تلفنی دعوت کرده‌اند ولی دعوتنامه‌اش را باید از محل برگزاری مراسم دریافت می‌کرد. حالا خانم کریمی یا متوجه نشده یا به هر نحو دیگری به مراسم نیامدند ولی خانم نصیری به او اطلاع داده است.

سلیمانی در واکنش به این موضوع که فرشته کریمی بیان کرده حتی تلفنی هم از آن‌ها دعوت به عمل نیامده اظهار کرد: اگر این قضیه اتفاق افتاده، از طرف خانم نصیری بوده است. امروز هم که با خانم نصیری صحبت کردیم گفتیم اگر اتفاقی افتاده و کوتاهی شده از خانم کریمی عذرخواهی کنید و پوزش بطلبید. کریمی از چهره‌های سرشناس و مهره بسیار حساسی برای تیم ملی فوتسال بانوان است.

دبیر کمیته لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که اگر نصیری به بازیکنان زنگ زده چرا آن‌ها می‌گویند این اتفاق نیفتاده گفت: امروز در جلسه‌ای که داشتیم خانم نصیری حضور نداشتند. می‌خواستیم از او توضیح بخواهیم. اجازه دهید فردا کتبا این موضوع را به دبیرکل اعلام می‌کنیم. اگر خواستید هم از ما و هم از خانم نصیری در این باره سوال کنید.

او تصریح کرد: اگر اشتباهی در این زمینه صورت گرفته از طرف خانم نصیری بوده چون قسمت آقایان مربوط به ماست و خانم نصیری امور بانوان را به عهده دارد و باید دعوت‌ها را انجام می‌داد.

سلیمانی در پایان گفت: سازمان لیگ فوتسال از این طریق از خانم فرشته کریمی و نسیمه غلامی پوزش می‌طلبد. نهایتا این بازیکنان از بزرگان فوتسال بانوان ما هستند.

فرشته کریمی و نسیمه غلامی به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال که شب گذشته برگزار شد، دعوت نشدند. این در حالی است که فرشته کریمی اردیبهشت ماه امسال به عنوان برترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا انتخاب شد و نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول