واگذاری سهام استقلال جنوب، بدون رضایت یکی از مالکان


واگذاری سهام استقلال جنوب، بدون رضایت یکی از مالکان

بانک ورزش - استقلال جنوب تهران پس از صعود به لیگ آزادگان، امتیاز لیگ یکی خود را به باشگاه پرسپولیس پاکدشت واگذار کرد. به گزارش بانک ورزش؛ مالکان باشگاه استقلال جنوب پس از مذاکره با باشگاه های...

بانک ورزش - استقلال جنوب تهران پس از صعود به لیگ آزادگان، امتیاز لیگ یکی خود را به باشگاه پرسپولیس پاکدشت واگذار کرد.

به گزارش بانک ورزش؛ مالکان باشگاه استقلال جنوب پس از مذاکره با باشگاه های متعدد، سرانجام امتیاز لیگ یکی خود را به باشگاه پرسپولیس پاکدشت واگذار کردند. این در حالی است که حسین معرفت صاحب ۲۰ درصد سهام کل باشگاه استقلال جنوب از چند هفته پیش ابراز کرده بود که هیچ صحبتی با وی در خصوص انتقال سهام به فرد حقیقی یا حقوقی دیگری نشده است.

حسین معرفت در گفتگو کوتاه با بانک ورزش در این مورد گفت: من در جریان واگذاری سهام باشگاه خودم نیستم و تمام مدارک و مستنداتی که در اختیار داشتم را به کمیته اخلاق و انضباطی تحویل داده ام تا روشن شود که آیا می شود مالی که مال غیر محسوب میشود را واگذار کرد یا خیر.

وی ادامه داد: من خودم قصد ادامه تیمداری ندارم ولی همانطور که یک روزی برای خرید باشگاه مذاکره و هزینه کرده ام، انتظار داشتم من هم در جریان این خرید و فروش قرار می گرفتم. حالا هم مشکلی نیست زیرا خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که قانون حرف اول و آخر را می زند و بدون شک همه چیز طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری