تریلر نیمه‌ دوم فصل پنجم سریال Vikings و تاریخ پخش آن اعلام شد


تریلر نیمه‌ دوم فصل پنجم سریال Vikings و تاریخ پخش آن اعلام شد

نیمه دوم فصل پنج سریال Vikings اواخر امسال پخش خواهد شد و شبکه‌ هستوری، تریلر جذابی را برای ادامه فصل پنج منتشر منتشر کرده است. سریال «وایکینگ‌ها» (Vikings) که از ابتدای این مجموعه شروعی قوی داشته و طی سالیان اخیر بسیار محبوب بوده است، در فصل پنجم بدون «تراویس فیمل» (Travis Fimmel) به عنوان...

نیمه دوم فصل پنج سریال Vikings اواخر امسال پخش خواهد شد و شبکه‌ هستوری، تریلر جذابی را برای ادامه فصل پنج منتشر منتشر کرده است.

سریال «وایکینگ‌ها» (Vikings) که از ابتدای این مجموعه شروعی قوی داشته و طی سالیان اخیر بسیار محبوب بوده است، در فصل پنجم بدون «تراویس فیمل» (Travis Fimmel) به عنوان «رگنار لوثبروک» (Ragnar Lothbrok) و جایگزین آشکار وی «الکساندر هو» (Alexander Hogh) در نقش پسر تشنه به خون وی «ایوار» (Ivar) همچنان خوب پیش می‌رود، اگرچه حالا دلیل محبوب بودن سریال Vikings کمی متفاوت از قبل است.

فصل پنجم سریال Vikings کم و بیش در رابطه با دستیابی ایوار به قدرت بوده تا جایی که حتی علیه برادران خود می‌ایستد. گرچه وی از اول نیز بدون وجود آن‌ها خوشحال‌تر بود.

در قسمت آخر نیمه‌ی اول فصل پنجم سریال Vikings تلاش ایوار بی‌فایده واقع نشد و وی را به پیروزی رسانید، تا جایی که او فرمانروای جدید «کته‌گات» (Kattegat) شد و «لگرثا» (Lagertha) را تبعید کرده و از طر دیگر مطمئنا برادر ناتنی‌اش کمر به گرفتن انتقام بسته است.

در زیر می‌توانید تریلر این فصل را مشاهده کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

همانطور که در تریلر مشاهده کردید، ده اپیزود آخر این فصل نمایانگر مبارزاتی تاثیرگذار و و حتی خاص‌تر از قبل خواهد بود. تریلر جدید این سریال و همچنین تاریخ پخش این مجموعه در کامیک-کان 2018 و در بالروم بیستم منتشر شد. با اینکه سریال Vikings از ابتدا دارای پس‌زمینه ای خشن بود، حالا پس از شروع سلطنت ایوار این مسئله حتی چند برابر می‌شود. رفتار ایوار با برادرانش آنقدر بی‌رحمانه بوده است که قطع و وصل این رابطه، رقابت را بین «رولو» (Rollo) و رگنار بیشتر می‌کرد. شروع تریلر با پیش‌گویی «جان کاوانا» (John Kavanagh) که فکر می‌کند با به قدرت رسیدن ایوار دوران شوم و تاریکی در راه است، شروع می‌شود.

نیمه‌ دوم فصل پنجم سریال Vikings در چهارشبنه، هفتم آذر ماه امسال اکران می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر نیمه‌ دوم فصل پنجم سریال Vikings و تاریخ پخش آن اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید