مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد


با حکم مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما، یحیی مظهری به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد.

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ سید شهرام فرزین‌فر طی حکمی روز شنبه ۳۰ تیر، یحیی مظهری را به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار منصوب کرد.

برنامه ریزی، تخصیص بهینه مالی و نیروی انسانی، تنظیم برنامه و بودجه با توجه به ابلاغیه‌های سازمان از جمله مواردی است که سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواستار آن شد تا دربرآورد و ارزیابی برنامه در جهت صلاح و حرفه سازمان رعایت شود.

وی همچنین بر نظارت و پیگیری اجرای استانداردها، نرخ‌ها و شاخص‌های ابلاغی تاکید کرده و شناسایی مسائل و مشکلات ساختار سازمانی را از اولویت‌های این سمت دانست.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما در پایان این حکم از زحمات و خدمات زارع در طول مدت تصدی مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما تشکر و قدرانی کرده است.

در جلسه تودیع و معارفه روز گذشته شنبه ۳۰ تیر، که با حضور مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار، سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما و سعید روحی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی سیما و مدیران گروه‌ها و واحد‌های شبکه چهار سیما برگزار شد، از زحمات زارع در دوره تصدی مدیریت این واحد قدردانی شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق