دفاع از پرنسس در برابر وایکینگ‌ها در Day Of The Viking


موبنا – بر خلاف بازی‌های گرافیکی با حجم‌های چند صد مگابایتی، Day of the Viking یک بازی دو بعدی است که با گرافیک فوق‌العاده و رنگ‌آمیزی چشم‌نوازی که دارد، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های دو بعدی را به وجود آورده است. در این بازی پرنسسی با خوبی و خوشی در قلعه‌ی خود زندگی می‌کند تا اینکه یک روز وایکینگ‌ها تصمیم به غارت قلعه...

موبنا – بر خلاف بازی‌های گرافیکی با حجم‌های چند صد مگابایتی، Day of the Viking یک بازی دو بعدی است که با گرافیک فوق‌العاده و رنگ‌آمیزی چشم‌نوازی که دارد، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های دو بعدی را به وجود آورده است. در این بازی پرنسسی با خوبی و خوشی در قلعه‌ی خود زندگی می‌کند تا اینکه یک روز وایکینگ‌ها تصمیم به غارت قلعه می‌گیرند و با نیروهای خود به سمت قلعه سرازیر می‌شوند. شما در این بازی در نقش رهبر سربازهای محافظ قلعه هستید که در ابتدای بازی تعداد آن‌ها تنها دو الی سه نفر است. سلاح‌های شما در این بازی تیرکمان و سنگ‌ها هستند و باید هنگامی که وایکینگ‌ها به قلعه نزدیک می‌شوند با کلیک روی آن‌ها، اقدام به تیراندازی کنید و آن‌ها را از پا در بیاورید. در بخش‌هایی از بازی نیز که تعداد وایکینگ‌ها بیشتر می‌شود باید از سنگ برای کشتن همزمان چند تن از آن‌ها اقدام کنید.

دفاع از پرنسس در برابر وایکینگ‌ها در Day Of The Viking

برخلاف سبک ساده‌ی بازی، Day of the Viking یک عنوان بسیار وابسته‌کننده است به طوری که با دارا بودن ۸۰ مرحله‌ی مختلف می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند. تنوع وایکینگ‌هایی که به شما حمله می‌کنند باعث می‌شود تا بازی از مسیر یکنواختی فاصله بگیرد و شما را در هر مرحله با یک موضوع جدید مواجه کند. در این بازی با کشتن بعضی از وایکینگ‌ها، سکه‌ای از آن‌ها به جا خواهد ماند که یکی از سربازهای شما مسئولیت جمع‌آوری این سکه‌ها را بر عهده می‌گیرد به طوری که بعد از مرگ هر وایکینگ از قلعه خارج می‌شود و به دنبال سکه می‌رود. بعد از جمع آوری سکه‌ها، شما می‌توانید نیروهای خود را تقویت کنید (برای مثال برد تیرهای آن‌ها را بیشتر کنید) یا تعداد آن‌ها را بالاتر ببرید. هرچه تعداد کمانداران، یا سنگ‌اندازان شما بیشتر باشد، می‌توانید تیرها و سنگ‌های خود را به صورت سریع‌تری به سمت دشمنان پرتاب کنید.

دارا بودن بیش از ۸۰ مرحله، وجود ده‌ها دشمن مختلف و همچنین ماشین‌های جنگی، انیمیشن‌های زیبا و موسیقی متن طنزآمیز بازی، Day of the Viking را به یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های اندروید و iOS تبدیل کرده‌اند. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دفاع از پرنسس در برابر وایکینگ‌ها در Day Of The Viking دفاع از پرنسس در برابر وایکینگ‌ها در Day Of The Viking دفاع از پرنسس در برابر وایکینگ‌ها در Day Of The Viking

منبع: زومیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟