گزارشی از انتخاب بازیگر فصل نهم سریال مردگان متحرک


گزارشی از انتخاب بازیگر فصل نهم سریال مردگان متحرک

سریال مردگان متحرک یک شخصیت بخصوص و جدید را که در سری کامیک‌های این مجموعه حضور دارد، برای فصل نهم معرفی کرد. «الینور ماتسورا» (Eleanor Matsuura) بازیگر محبوب ژاپنی، در فصل نهم از سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به عنوان «یومیکو» (Yumiko) نقش آفرینی خواهد کرد. در کتاب مصور این مجموعه،...

سریال مردگان متحرک یک شخصیت بخصوص و جدید را که در سری کامیک‌های این مجموعه حضور دارد، برای فصل نهم معرفی کرد.

«الینور ماتسورا» (Eleanor Matsuura) بازیگر محبوب ژاپنی، در فصل نهم از سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به عنوان «یومیکو» (Yumiko) نقش آفرینی خواهد کرد.

در کتاب مصور این مجموعه، یومیکو به عنوان عضوی از گروه «مگنا» (Magna) وارد «اکساندریا» (Alexandria) شده و با این‌که ابتدا بی‌اعتمادی خود را نسبت به «ریک» (Rick) و بقیه اعضا نشان می‌دهد، در نهایت یکی از اعضای اصلی تیم می‌شود.

در این مجموعه هرچه داستان بیشتر به جلو حرکت می‌کند،مشاهده خواهید کرد که یومیکو جنگنده‌ی بسیار قوی است و همچنین درجنگ علیه «زمزمه کنندگان» (Whisperers) نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. وی همچنین رابطه‌ عاشقانه‌ی را با همسفرش، مگنا، آغاز می‌کند، اگرچه از حرف زدن در رابطه با آن در جمع بیزار بوده و ترجیح می‌دهد مگنا نیز در این رابطه حرفی نزند.

همینطور که تولید و ساخت فصل نهم سریال مردگان متحرک در راه است، معرفی بازیگران جدید این مجموعه بیشتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد. «جان برنثال» (Jon Bernthal) نیز در فصل نهم از این مجموعه به عنوان «شین» (Shane) برمی‌گردد، اگرچه احتمال حضور وی در خاطرات و یا مروری به گذشته خواهد بود.
«لارن ریدلوف» (Lauren Ridloff) در نقش «کنی» (Connie) یکی دیگر از اعضای گروه مگنا حضور پیدا خواهد کرد و «دن فوگلر» (Dan Fogler) هم به عنوان یکی ازشخصیت‌های رمز آلود انتخاب شده است. با وجود آشکار سازی تعداد زیادی از بازیگران فصل نهم سریال مردگان متحرک، هنوز خبر انتخاب بازیگر نقش مگنا منتشر نشده است.

گزارشی از انتخاب بازیگر فصل نهم سریال مردگان متحرک

ماتسورا که حالا چهره‌ای آشنا و محبوب سینمایی با بازی در فیلم‌هایی همچون «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) و «سفر به بدلندز» (Into The Badlands) شده است، با بازی در نقش‌های کوچک‌تری همچون در سریال «دکتر هو» (Doctor Who) و شرلوک و صداگذاری در بازی‌های مشهوری همچون (Final Fantasy XIV) نیز کارنامه‌ی خود را تکمیل کرده است.

گرچه ماتسورا هنوز به‌طور رسمی از شروع بازی در فصل نهم سریال مردگان متحرک حرفی نزده است اما در پیج رسمی اینستاگرام خود از سفر به آتلانتا، نزدیک به جایی که فیلم‌برداری سریال مردگان متحرک انجام می‌شود، خبر داده است.

به‌طور قطعی می‌توان گفت که پرش زمانی بزرگ در فصل نهم سریال مردگان متحرک به ورود شخصیت‌های جدید از جمله اعضای گروه مگنا کمک بزرگی می‌کند. با این‌که فصل هشتم این س=ریال از منبع اصلی سریال که مجموعه کامیک آن است فاصله گرفته و منحرف شده بود، بدون شک این قضیه در فصل نهم جبران خواهد شد.

ورود شخصیت یومیکو همچنان نشان می‌دهد که فصل نهم بیشتر حول محور کاراکتر های زن خود از جمله مگنا، مایون، یومیکو و مگی خواهد بود. همینطور انتخاب بازیگری با تجربه مانند ماتسورا برای بازی در نقش یومیکو نشان‌دهنده‌ی انتخاب خوب سریال مردگان متحرک در بازیگران فصل نهم این سریال است، چرا که تماشاچیان هنوز مطمئن نیستند که این سریال بدون حضور ریک و کارل بتواند ادامه خوبی داشته باشد. در انتها باید اشاره کنیم که فصل نهم سریال مردگان متحرک امسال در شبکه‌ AMC پخش خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
گزارشی از انتخاب بازیگر فصل نهم سریال مردگان متحرک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول