موجود فضایی روی ماه / تصویری از جسد یک فضایی روی کره ماه در تصاویر چینی ها


موجود فضایی روی ماه / تصویری از جسد یک فضایی روی کره ماه در تصاویر چینی ها

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که چیزی شبیه به جسد یک موجود فضایی روی کره ماه را نشان می دهد. شخصی که این ویدیو را آپلود کرده معتقد است بودن این موجود فضایی روی ماه ، ماهیت فرود ناسا روی کره ماه را زیر سوال می برد. کاربر یوتیوب Streetcap1، مدعی شده که جسد یک موجود فضایی که در کنار سنگی در ماه قرار...

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که چیزی شبیه به جسد یک موجود فضایی روی کره ماه را نشان می دهد. شخصی که این ویدیو را آپلود کرده معتقد است بودن این موجود فضایی روی ماه ، ماهیت فرود ناسا روی کره ماه را زیر سوال می برد.

کاربر یوتیوب Streetcap1، مدعی شده که جسد یک موجود فضایی که در کنار سنگی در ماه قرار دارد را کشف کرده است. او در ویدیوی کوتاه خود چندین عکس که توسط کاوشگر چینی Change’e 3 از سطح ماه گرفته شده را پشت سر هم قرار داده است.

Streetcap1 می گوید بدن، چهره و اندام این فضایی که در کنار سنگی قرار دارد در این تصاویر مشخص است. او می گوید تمام قسمت های بدن آنچه که به ادعای وی موجودی فرازمینی است، کاملا مشخص شده و به نظر می رسد که چیزی شبیه کلاه فضانوردی روی سر او قرار دارد.

مطالب مرتبط:

تماشا کنید: انتشار فیلمی منسوب به یک موجود فضایی که هنوز زنده است!

تماشا کنید: کشف منطقه‌ای که احتمالاً دروازه پایگاه موجودات فضایی روی زمین است!

ادعای تکان دهنده: خوشه‌پروینی‌ها موجودات فضایی هستند که روی زمین زندگی می‌کنند

آیا پیدا شدن استخوان در مریخ می تواند دلیلی بر وجود موجودات فضایی باشد؟

قاشق کشف شده در مریخ می‌تواند سندی بر وجود فضایی‌ها در مریخ باشد+ عکس

اثبات حیات در مریخ ؟پریدن موجودی شبیه به مارمولک روی کاوشگر کنجکاوی ناسا در سیاره سرخ!+عکس

این ویدیو تاکنون ۴۰۰۰ بازدید داشته و کاربران زیادی نظر خود را در مورد کامنت کرده اند.

یکی از کاربران نوشته:«شبیه یک سایبرگ است. این کشف فوق العاده ایست.» یکی دیگر از کاربران می گوید:«این موجود بطرز عجیبی شبیه انسان است. چند تا از این ها ممکن است وجود داشته باشد.»

کاربر دیگری این را فقط تصویری از یک سنگ دانسته است.

البته کارشناسان این پدیده را پاریدولیا دانسته اند.( Pareidolia حالتی است که فرد علایم و صداهایی را که ادراک می کند، بصورت معنادار می شناسد. مثلا دیدن چهره در ابرها، شنیدن پیام های نانشاخته وقتی نوار بصورت برعکس پخش می شود و…) و این پدیده را عامل بسیاری از کشفیات مشابه در مریخ و ماه برشمرده اند.

بهرحال، بسیاری از مردم دنیا معتقدند که ماه توسط فضایی ها تسخیر شده و در قسمت تاریک آن، ساختمان ها وجود دارد و فضایی ها در آن زندگی می کنند.

برخی دیگر نیز معتقدند که ماموریت فرود در ماه ناسا (آپولو ۱۱) دروغ بوده و فضانورد ناسا هرگز به زمین برنگشته است. نظر شما چیست؟

گروه ترجمه روژان

موجود فضایی روی ماه / تصویری از جسد یک فضایی روی کره ماه در تصاویر چینی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟