شکست والیبالیست های شیراز درالمپیاد دانشجویی


شکست والیبالیست های شیراز درالمپیاد دانشجویی

در پایان روز نخست مسابقات والیبال چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور، تیم شیراز مغلوب تبریز شد.

شکست والیبالیست های شیراز درالمپیاد دانشجوییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، منیژه صادقی سرپرست این مسابقات گفت: در روز نخست رقابت‌های والیبال تیم دانشگاه صنعتی شاهرود و صنعتی امیر کبیر دو بر صفر مقابل تیم‌های دانشگاه شهید چمران اهواز و بین الملل قزوین به پیروزی رسیدند.

صادقی ادامه داد: تیم‌های اصفهان، تهران و یاسوج نیز با همین نتیجه از سد ارومیه، شهید مدنی آذربایجان و مازندران گذشتند.
وی افزود: تیم‌های فردوسی مشهد، شهید بهشتی نیز با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و نتیجه دیدار دو تیم شیراز و تبریز، ۲ بر یک به سود تبریز به پایان رسید.
سرپرست این مسابقات گفت: مسابقات والیبال دختران، با حضو ۱۷ تیم در ۴ گروه به مدت ۸ روز برگزار می‌شود.
منیژه صادقی اضافه کرد: این مسابقات در ۲ دور مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که در دور مقدماتی تیم‌ها به صورت دوره‌ای با یکدیگر رو به رو می‌شوند و بر اساس امتیاز‌های کسب شده، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه می‌یابند.
وی گفت: در مرحله نهایی تیم‌ها بر اساس جدول آسیایی با یکدیگر رو به رو می‌شوند و در نهایت مقام‌های اول تا هشتم مسابقات مشخص می‌شود.
رئیس انجمن والیبال دانشجویی ادامه داد: تیم‌های دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، صنعتی امیرکبیر، بین المللی قزوین، شهید چمران اهواز، تهران، مازندران، یاسوج، شهید مدنی آذربایجان، شیراز، اصفهان، ارومیه، فردوسی مشهد، تبریز، شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی، غیر انتفاعی شمال آمل و جامع علمی کاربردی در این مسابقات حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری