مدافع جوان یوونتوس در تور چلسی!


مائوریزیو ساری، سرمربی جدید چلسی که روز چهارشنبه به صورت رسمی معارفه شد، قصد دارد تیمش را تقویت کند و در اولین گام خود، جورجینیو را به خدمت گرفت. همچنین ساری اعلام کرده که خط میانی تیمش کیفیت لازم را ندارد و از سوی دیگر، به فکر تقویت خط دفاعش نیز هست. از همین رو، آبی ها مذاکرات را برای جذب دنیله روگانی آغاز کرده اند و امیدوارند که این مدافع...

مدافع جوان یوونتوس در تور چلسی!

توافق چلسی با دنیله روگانی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۶
مدافع جوان یوونتوس در تور چلسی!

نشریات ایتالیا مدعی شدند که چلسی با دنیله روگانی، مدافع جوان یوونتوس به توافق رسیده و در تلاش برای نهایی کردن این انتقال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریزیو ساری، سرمربی جدید چلسی که روز چهارشنبه به صورت رسمی معارفه شد، قصد دارد تیمش را تقویت کند و در اولین گام خود، جورجینیو را به خدمت گرفت. همچنین ساری اعلام کرده که خط میانی تیمش کیفیت لازم را ندارد و از سوی دیگر، به فکر تقویت خط دفاعش نیز هست. از همین رو، آبی ها مذاکرات را برای جذب دنیله روگانی آغاز کرده اند و امیدوارند که این مدافع جوان ایتالیایی به دومین خرید آنها تبدیل شود.

دنیله روگانی مدافع ۲۳ ساله با چلسی به توافق رسیده و قرار است هفته ای ۷۵ هزار پوند حقوق بگیرد و قراردادی ۴ ساله با باشگاه امضا کند. گفته می‌شود رقم این انتقال احتمالا ۴۵ میلیون یورو خواهد بود ولی چلسی امیدوار است بتواند کمی آن را کاهش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج