خیرین خلخالی در حمایت از خانوده های نیازمند پیشتاز هستند


خیرین خلخالی در حمایت از خانوده های نیازمند پیشتاز هستند

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: تشکل های غیردولتی مردم نهاد و موسسه های خیریه این شهرستان در تمام عرصه های دستگیری از نیازمندان و حمایت های مالی از افراد بی بضاعت پیشتاز و سرآمد هستند.

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جشن ازدواج 16 زوج خلخالی افزود: علاوه بر پوشش خانواده های نیازمند مالی از سوی 2 نهاد حمایتی کمیته امداد امام و بهزیستی در حال حاضر 300 خانوار این شهرستان از حمایت های مالی تشکل غیردولتی و خیریه آبشار عاطفه ها بهره مند هستند.
او با اشاره به اینکه مشکل بسیاری از خانواده های کم درآمد قرار گرفتن در معرض آسیب های اجتماعی و بیماری های روحی و روانی است، اظهار کرد: تشکل های غیردولتی مردم نهاد با استفاده از ظرفیت خیرین توانسته اند در کاهش آسیب های اجتماعی در بین خانواده های ضعیف مالی مطلوب ظاهر شوند.
فرماندار خلخال گفت: کمک مالی بیش از یک میلیارد ریالی مردم این شهرستان برای آزادی زندانیان مالی در چهار ماه اول امسال همراه با افزایش میزان مشارکت های مالی با کمیته امداد امام حاکی از اهمیت موضوع حمایت از افراد نیازمند مالی در بین مردم منطقه به شکل های مختلف است .
در مراسم جشن ازدواج 16 زوج جوان خلخال که به همت واحد فرهنگی و اجتماعی فرمانداری و همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد، برنامه های شاد و متنوعی از جمله موسیقی محلی و نمایش اجرا و در پایان این مراسم کاروان جهیزیه راهی خانه های نوعروسان زیرپوشش موسسه آبشار عاطفه های خلخال شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)