آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)


آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها  امیال جنسی یکی از قدرتمندترین غریزه های انسان است، بعد از ازدواج بخشی از زندگی که مربوط به مسائل جنسی زن و شوهرها میشود یکی از مهم ترین قسمت های زندگی مشترک است. داشتن اطلاعات کافی و آماده بودن تازه عروس ها برای انجام شب زفاف با همسرشان و پاره شدن پرده بکارت واقعا لازم و ضروری...

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها

امیال جنسی یکی از قدرتمندترین غریزه های انسان است، بعد از ازدواج بخشی از زندگی که مربوط به مسائل جنسی زن و شوهرها میشود یکی از مهم ترین قسمت های زندگی مشترک است. داشتن اطلاعات کافی و آماده بودن تازه عروس ها برای انجام شب زفاف با همسرشان و پاره شدن پرده بکارت واقعا لازم و ضروری است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

امروز مطالب مفیدی برای عروس خانم ها داریم. با توجه به بررسی های صورت گرفته لازم است زنان ضمن بدست آوردن اطلاعات جامع در خصوص دنیای جنسی مردان، روش های تحریک کردن و ارضا نمودن همسر خودرا هم بیاموزند در همین راستا مطالعه مطالب ذیل توصیه می‌شود.

راه رفتن

به گزارش پارس ناز، طریقه راه رفتن هیچ دو انسانی با یک دیگر یکسان نیست، هر کسی همانند اثر انگشت منحصر به شخص دارای اصول راه رفتن منحصر به شخص میباشد، اما راه رفتن هر شخص نشانه هایی را برای طرفین ارسال میکند، همه ی ما می‌دانیم در صورتی که شخصی به صسمت جلو خیز برداشته و تند تند راه می رود و از بین جمعین با حرکات مانوری عبور میکند، برای خیابان گردی بیرون نمیرود بلکه کاری دارد که البته دیر شده است و او عجله دارد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

در صورتی که خانمی میـــخواهد همسر خودرا با اره رفتن در منزل تحریک کند این راه رفتن با همه ی راه رفتن ها متفاوت است، الزاماً لازم نیست لخت باشید تا شوهرتان تحریک شود، یک لباس نمیه برهنه، اره رفتن آرام، انجام کارها بصور کاملا آرام « نه مصنوعی » یک لبخند زمانی که به چشمانش نگاه می‌کنید و راه میروید کافیست تا ذهن شوهرتان فعالیت های خودرا آغاز کند.

شوهرتان بعد از رابطه جنسی زود می خوابد

ما به شوهرتان خواهیم آموخت که زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه و نوازش دارند، اما بشما می گوئیم فعل و انفعلات شیمیایی بدن مردان بعد از رابطه جنسی و ترشح دوپامین موجب خواب آلودگی انها و خستگی آن ها میشود بد نیست بعد از رابطه جنسی با نوشیدنی و یک ماساژ سراغ او بروید به شرطی که احساس خواب زیاد نداشته باشد.

لحن صحبت کردن زنان

در صورتی که چه گفته میشود مردان بیشتر با نگاه و دیداری تحریک و جذب میشوند اما فراموش نکنید مردان قوه تخیل قوی دارند، همه ی ما آدمها بر اساس روابط اجتماعی و برخوردهایی که در طول زندگی با افراد گوناگون داریم از هر صدا یک تصویر ذهنی ایجاد می‌کنیم این تصویر سازی برای مردان به شدت زنان نمی باشد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

اما لحن صحبت کردن موجب می‌شود مرد تصویری از طرف مقابل خود ایجاد کند. صدای زن برای مرد می‌تواند محرک جنسی باشد، پس در فرآیند تحریک کردن همسر خود لحن و تن صدای خودرا تغییر دهید به علاوه در رابطه جنسی با شوهرتان سکوت اختیار نکنید، با صداهای تحریک آمیز وی را به کارهایی که از ان لذت میبرید تشویق کنید.

بوی عطر

در تبلیغات عطرها دیده ایم که عنوان می‌شود استفاده از این عطر موجب جذب جنس مخالف می‌شود، اما الزاماً در مورد همه ی یکسان نیست، همیشه از همسر خود در مورد بوی عطر خود سوال کنید و به سلیقه وی عطر خریداری کنید، همیشه از یک نوع عطر استفاده کنید، خصوصا قبل از رابطه جنسی به مقدر کم و ملایم استفاده کنید.

لباس

بد نیست بدانید یک زن برهنه تحریک پذیری کمتری نسبت به یک زن نیمه برهنه برای مردان به همراه دارد، بارها در مشاوره ها شاهد هستیم که خانم ها عنوان میکنند لباسهای خیلی باز بر تن می‌کنند اما همسر انها تحریک نمیشوند، لباس نقش مهمی در تحریک جنسی و جذب شوهر شما ایفا میکند، لباسهای باز برای هر اندامی موجب جذابیت مردان نمیشود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

مردانی که اندام بلند برای انها مهم است، لباسهایی که شما را بلند نشان دهد با رنگ های تیره میتواند موجب جذابیت شما برای شوهرتان بشود، در صورتی که همسر شما از آندسته از مردانی است که از پوست سفید خوشش می‌آید، لباس تیره بر تن کنید تا رنگ پوست شما بیشتر نمود کند، طبق معمول رنگ های سیاه و قرمز برای مردان جذابیت جنسی بیشتری به همراه دارد در این خصوص برای اطلاع از سلیقه شوهرتان با او حرف بزنید.

حرکت کنید، فعال باشید

خیلی از زنان متاسافانه موقع رابطه جنسی خودرا تنها درا ختیار همسرشان قرار می‌دهند و هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد، طبیعی است که بعد از چند ماه شوهرتان نسبت بشما سرد شود، د طول رابطه جنسی مبتکر باشید و رابطه را مدیریت کنید.

ناز کنید

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

شوهرتان را سیر کنید ولی سیراب نکنید، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید، وقفه ایجاد کنید، برای شوهرتان برقصید، ناز کنید.

لباسهایتان را خودتان در نیاورید

این وظیفه شوهرتان است، مگر آنکه از قبل برنامه ای دیگر چیده باشید و قصد داشته باشید وی را تحریک کنید.لباسهای هسمرتان را شما از تن اش در آورید.

هیجانی و با اشتیاق رفتار کنید

بعضی زنان بدلیل عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود، در صورتی که مشکلات زناشوئی و احساسی در زندگی شما وجوددارد حتماً آن را برطرف کنید و با شوق و هیجان هم بستر شوید.

پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنید

شبهای تکراری، مکان تکراری، حرفهای تکراری، حرکات تکراری، نکنه همیشه شوهرتان پیش قدم میشود؟ نکنه فقط در رخت خواب رابطه دارید آنهم زمانی که آغاز ازدواج تان است و فرزندین دارید؟ نکنه فقط شب ها؟ نکنه انقدر یک سری حرکت رو تکرار کردید که قابل حدس شده؟ همش حرفهای تکراری؟ شما خودتان پیش قدم شوید،در جاهای گوناگون زمانهای گوناگون تنوع ایجاد کنید.

شخصیت مردان در رابطه جنسی

احتمالاً شوهر شما در اجتماع شخصی جنتلمن باشد، ولی الزاماً بدین معنا نیست که در رخت خواب هم یک جنتلمن باشد، مانع عملی کردن خیال پردازیهای جنسی او نشوید و بگذارید خودش را رها کند، شخصیت خیلی از مردان در رابطه جنسی بسیار متفاوت تر از رفتار روزانه آن ها می‌باشد، احتمالاً از رفتارهایی خوششان بیاید که حتی شما خیالش را هم نمیکردید.

در صورتی که شوهر شما دچار اختلال جنسی است

در آغاز ازدواج و آغاز فعالیت جنسی، احتمالاً همسر شما در کمتر از 3 دقیقه دچار انزال شود، این فرایند در آغاز دوره فعالیت جنسی غیر طبیعی نمی باشد هر چه تعداد دفعات نزدیکی بیشترو فواصل بین انجام آن کمتر باشد مدت زمان انزال شوهرتان افزایش می‌یابد.

تظاهر به ارگاسم نکنید

اون طور که فکر می‌کردید نبود؟ تحریک شدید ولی لذت نبردید و ارگاسم را تجربه نکردید؟ در صورتی که بتازگی فعالیت جنسی خودرا آغاز کرده باشید غیر طبیعی نیست شما به زمان نیاز دارید مدت زمان پیشنوازی را بیشتر کنید،

ما به شوهرتان در مطالب دیگر می آموزیم که ابتندا زنان باید ارگاسم شوند، تظاهر به ارگاسم ظلمی در حق خودتان و شوهرتان است چرا که مردان به مرور متوجه آن می‌شوند و احساس ناتوانی به انها دست می‌دهد، ارگاسم نیاز به تمرین دارد.

ممکن است از دخول لذت نبرید

در صورتی که با شوهرتان رابطه دخولی داشتید اما از این طریق به ارگاسم نرسیدید، تعجب نکنید، نگران نباشید اوضاع کاملا طبیعی است ۷۰ درصد زنان از طریق کلیتوریس «چوچوله» ارگاسم را تجربه می‌کنند نه دخول.

استرس دشمن رابطه جنسی

اضطراب، ترس، استرس، از دشمنان جدی رابطه جنسی و تحریک پذیری می باشند، شوهرتان شخصا صبح زود باید بیدار شود و به سر کار برود؟ احتمالاً برای شما ساده باشد خب پا میشه میره سر کار ولی کیفیت رابطه جنسی برای زن و مرد مشروط به آمادگی ذهنی می‌باشد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

دغدغه های کاری و روحی بر تحریک پذیری و میل جنسی تاثیر دارد احتمالاً وقتی دیگر مناسب باشد، ما به شوهر شما در این خصوص خواهیم آموخت که رابطه جنسی صرفا دخول و انزال نیست و میتوان در شرایطی با معاشقه هر چند کوتاه زنان را تا شبی دیگر آرامش داد.

موی سر

خداوند در آفرینش انسان تنوع ایجاد کرده است و از طرفی سلیقه های گوناگون، مردی از مو های فر، مردی از مو های موج دار، مردی از موی سیاه و مردی دیگر از موی بلوند، خیلی از زنان مو های خودرا بلوند کرده و متوجه میشوند که نگاه های بیشتری به سمت انها کشیده میشود، الزاماً این نگاه‌ها نشانه این نیست که شما جذاب هستید. بلکه بدلیل تفاوت رنگ موی سرتان با رنگ موی اقوام ایرانی دیگران بشما خیره شده اند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

نکته مهم و کلیدی برای این‌که مردان جذب شما شوند نیاز نیست صورت و بینی و لب و گونه و مو و رنگ مو و رنگ پوست و اندام خودتان را تغییر دهید و یک خانم مصنوعی شوید اجازه ندهید دیدگاه ابزاری بشما شود، بگذارید شخصی که شما جزء سلیقه های وی هستید شما را همانگونه که هستید برگزیند و شان خودرا نگه دارید.

اندامهای بدن

بسته به تخیلات جنسی مردان متفاوت است، ولی خداوند زن را موجودی لطیف و با احساس آفرید، تمامی گلبرگهای یک گل زیبا هستند، بدن زنان از انگشتان پا تا موی سر می‌تواند جاذبه جنسی و محرک جنسی برای مردان باشد، اما در همه ی مردان یکسان نیست،شما بعنوان یک زن لازم است در این خصوص با شوهرتان حرف بزنید چرا که همانگونه که ذکر شد در همه ی مردان یکسان نبوده مثلا احتمالاً موی سر برای مردی محرک و برای مردی دیگر عادی باشد و….

بی حیا باشید

برای رابطه جنسی و طول آن، بی حیا باشید، خجالت نکشید لذت ببرید و لذت رو به شوهرتان تقدیم کنید، بعضی زنان خیال میکنند در صورتی که در این خصوص آسان صحبت کنند و بی حیا باشند شوهرشان به گذشته وی شک میکند، ما در دستورات دینی و احادیث امامان داریم که موقع آمیزش و همبستری زن باید لباس حیا را از تن خود در آورد و بعد ازآن مجددا بر تن کند، بنابر این آسان باشید و خودرا رها کنید.

حرف بزنید، داد بزنید و صدا کنید

در طول رابطه جنسی با صدای تان و با آه و ناله شوهرتان رابه سمت رفتارهایی که می پسندید راهنمایی کنید از او بخواهید چه کاری انجام دهد.

آشنایی با دنیای جنسی مردان

چیز پیچیده ای نیست؟ اتفاقا خیلی پیچیده است حتماً فکر می‌کنید و بر این باورید خودرا در اختیار شوهرتان قرار داده و خودش همه ی کارهای لازم را انجام می‌دهد! آن گونه نمی باشد. دنیای جنسی مردان بسیار گسترده و پیچیده است و برای خیلی از زنان غیرقابل حدس است، زنان به صورت ناخود آگاه تمایل بخود نمایی دارند. مردان هم به صورت ناخود آگاه جذب این خودنمایی ها می‌شوند و البته قوه تخیل مردان در این لحظه فعال می‌شود.

و در آخر هم: زنان در رابطه جنسی چطور آقایان را تحریک و داغ کنند؟

تحریک کردن مردان در رابطه جنسی هنری است که هر زنی باید آن را بلد باشد تا بتواند حسابی با همسرش عشق بازی کند و رابطه جنسی بسیار لذتبخشی داشته باشد. به یاد داشته باشید که تنها لمس و خوردن آلت تناسلی مردان کافی نیست و همه ی تمرکز خودرا نباید تنها روی آلت تناسلی وی بگذارید. شاید اکثر زنان بر این باورند که ارضا کردن و تحریک کردن مردان فقط مشروط به تمرکز رفتاری بر آلت تناسلی مردان است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

این در حالیست که در فعالیت جنسی مردان آلت تناسلی به تنهایی موثر نیست بلکه مهم‌ترین نقش در فرآیند جنسی مردان را ذهن مردان ایفا میکند ، ذهن مردان از پس از دوران بلوغ تا سنین میان سالی چند صد هزار مرتبه درگیر فکر کردن به رابطه جنسی و سبک های مختلف آن با زنان و دختران مختلف است ، این یک حقیقت است حال کدام رفتار شما می‌تواند بر این ذهن تسلط یابد و لذت جنسی رابه وی تقدیم کند ؟

پاسخ ساده است رفتاری که جزء اولویتهای تخیلات جنسی مردان است ،این مطلب از سایت پارس ناز می‌باشد، گرچه مردان در طول عمر خود در ذهن شان حداقل قبل از ازدواج رابطه جنسی با زنان مختلف را تجسم میکنند، اما در همه ی این ذهنیت پردازی های جنسی از یک روش و الگو برخوردی خاص پیروی میکنند.

البته در افراد مختلف متفاوت است ، مثال اگر مردی نسبت به عضو خاصی ازبدن زنان تحریک میشود در همه ی تصویر سازی های ذهنی تحریک از این عضو نقش اصلی را ایفا میکند و شما بعنوان یک زن باید آن عضو را از ذهن شوهرتان استخراج کنید ودر تحریک شوهرتان ، انرا به کار بگیرید. همچنین ممکن است عضو خاصی ملاک نباید اما رفتار خاصی مدنظر باشد که شما باید آن رفتار را کشف کنید

ذهنیت جنسی که در همه مردها تقریبا مشترک است

خیلی ساده و بی پروا ودر یک کلام ، خانم عزیز در رابطه جنسی با شوهرتان بی حیا باشید ، شما بعنوان یک زن وظیفه دارید ضمن لذت بردن از همبستری با شوهرتان ، اورا نیز از لذت جنسی بهره مند کنید ، پس جلوی خودتان را نگیرید و رویاهای جنسیتان را در مقابل همسرتان مبحوس نکنید هر چه رفتار شما بی حیا تر و شهوانی تر باشد شوهر شما بیشتر تحریک می‌شود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

برخی زنان نگران آن هستند که اگر چنین برخوردی داشته باشند ، شوهر آن ها به گذشته وی مشکوک میشود، با این ذهنیت منفی خودتان و شوهرتان را از لذت جنسی محروم نکنید فراموش نکنید در دین اسلام نیز در این خصوص توصیه شده است که زنان در همبستری با شوهرشان بی حیا باشند

واژه ها و صداهای محرک جنسی برای مردها

هیچ مردی از این‌که همسر وی در همبستری با واژه های لطفا، ازت میخوام، نخیر، بله، نمیدونم، دوست ندارم، بسه، نمیخوام و… استفاده کند لذت نمی برد ، بر عکس صداهایی محرک که همه ی زنان به آن آشنایی دارند و من نمی‌توانم در این جا مطرح کنم شوهر شما را برانگیخته تر میکند نظیر آه و ناله و… ضمن این‌که بدترین سوالی که می توانید ازهمسرتان بپرسید اینست که چقدر مونده ؟ فراموش نکنید در حین رابطه جنسی از شوهرتان نباید سوال بپرسید،

در فرآیند رابطه جنسی سوالاتی که شما مطرح میکنید میتواند ذهن مرد را منحرف و باعث شود مردان از حالت تحریک خارج شوند ، بدترین قسمت اینست که به محض خروج مردان از حالت تحریک آلت تناسلی انها از حالت نعوظ خارج شده و بازگشت به مرحله تحریک مجدد نیازمند زمان است ، این زمان بستگی به سن و سال شوهر شما ممکنه از چند دقیقه تا چند ساعت یا حتی چند روز زمان نیاز داشته باشد

زنانی که نه صدا میکنند نه حرکت

صدا، نور، دوربین، حرکت ، حتماً در پشت صحنه های فیلمهای تلویزیونی دیده اید ، برای این‌که یک فیلم ساخته شود همگه تجهیزات و اعضا باید به‌ صورت هماهنگ و فعال عمل کنند ، در رابطه جنسی هم صدا،نور،حرکت بسیار مهم است ، زنان در رابطه جنسی نباید بی حرکت باشند و همانند یک تیکه گوشت بدن خودرا در اختیار همسرشان قرار دهند، برخی زنان بر این باورند همینکه خودرا در اختیار همسرشان قرار میدهند به وظیفه خود در قبال نیاز جنسی شوهرشان عمل کرده اند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

این در حالیست باید در رابطه جنسی فعال باشید و حرکت کنید ، حتی گایه وقتها بهتر است رابطه جنسی را شما مدیریت کنید و همسرتان را غافلگیر ، هر چه صداهای ترغیب کننده شما بلندتر باشد شوهر شما بیشت تحریک میشود و لذت بیشتری می‌برد، شما باید با صدای خوتان شوهرتان را در رابطه جنسی هدایت کنید که از کدام رفتار وی لذت بیشتری میبرید

رفتارهای خاص جنسی

برای بیش از ۸۰ درصد از مردان رابطه جنسی دهانی یک انتظار مهم تلقی میشود، مردها این رفتار همسرشان را نوعی فداکاری تلقی میکنند این در حالیست که برای عده ای از زنان پذیرفتن و انجام آن دشوار است حتی برخی آن را چندش اور می‌دانند

مردان نسبت به لذت جنسی زنان بی تفاوت نیستند

با گسترش تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی و دسترسی راحتر به منابع آموزشی امروزه کمتر مردیست که نداند باید به نیاز جنسی همسر خود اهمیت دهد ، مردان از این‌که نتوانند نیاز جنسی همسرشان را برآورده کنند احساس ضعف بیشتری نسبت به زنان میکنند ، چرا که برخی مردان نیاز جنسی زنان رابا نیاز جنسی مردان قیاس میکنند و بر این باورند که فرآیند جنسی زنان هم چون مردان است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

شاید انها بروی خودشان نیاورند اما در خلوت خود از این‌که نمیتوانند نیاز جنسی همسرشان را تامین کنند. احساس ضعف و نارضایتی دارند و اعتماد به نفس خودرا از دست میدهند، اگر برای شما بعنوان یک زن از دست رفتن حالت نعوظ آلت تناسلی شوهرتان عادی شده باشد ، شک نکنید برای شوهرتان این یک حادثه بزرگ است ، هیچ مردی نیست که از لذت نبردن همسر خود لذت ببرد !

مردها به تنهایی نمیتوانند در این مسیر به هدف دستیابند ، چون انها تصور میکنند چرخه جنسی زنان ومردان یکسان است و این شما هستید که باید با هدایت کردن همسرتان آن ها را متوجه رفتارهایی که شما از ان لذت میبرید کنید ، اکثر مردها در دوران مجردی حداقل یکی دو تا فیلم پورنو تماشا کرده اند ، در فیلمهای پورنو عشق و احساسات و عواطف جایگاهی ندارد در نتیجه مردانی که رابطه جنسی را تنها در تامین غریزه جنسی می دانند، نمی اموزند که زنان چه نیازهایی دارند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

در نتیجه مردان به معاشقه اهمیت کمتری میدهند ، اکثر مردان معتقدند رابطه جنسی باید حتماً به دخول منجر شود ، اکثر مردها پس از رابطه جنسی بلافاصله می‌خوابند که البته علت آن ترشح هورمون دوپامین بعد از ارگاسم در آنهاست، شما بعنوان یک زن باید به شوهرتان نشان دهید که غیر از دخول پیش نوازی و معاشقه برای شما لذت بخش است.

نقش لباس و آرایش

متاسفانه هستند زنانی که در بیرون از منزل آرایش و پوشش محرکی دارند اما در خانه با سرو وضع نا مناسب ، به علت ترشحات بدن زنان لازم است زنان لباسهای زیر خودرا حتی روزانه تعویض کنند ، نیازی نیست الزاماً آرایشی خاص داشته باشید اما رعایت نکات بهداشتی و مرتب بودن و زیبا کردن در تحریک جنسی همسرتان قطعا بی تاثیر نخواهد بود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

چه لباسی چه رنگی، این‌که از نظر شما چه پوششی تحریک آمیز میتواند باشد دلیل بر آن نیست که با نظر همسرتان نیز همخوانی داشته باشد، چرا که ممکن است همسر شما از نوع پوشش دیگری یا از لباس دیگری تحریک شود اما اگر بخواهیم یک تقلب بشما برسانیم، بدن برهنه و برهنه زنان تحریک جنسی کمتری به همراه دارد تا زمانی که لباسی بر تن میکنید که بر جستگی های بدن تان را برای شوهرتان نمایان می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)