دولت برای حل مشکلات اقتصادی عزم جدی دارد


دولت برای حل مشکلات اقتصادی عزم جدی دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه عزم دولت برای حل مشکلات اقتصادی جدی است، گفت: شرط اصلی خدمت به مردم داشتن صداقت است و قرار نیست برای خدمت به مردم مزد و برداشت بیشتری از بیت‌المال داشته باشیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدجواد آذری‌جهرمی شامگاه (چهارشنبه) در شورای اداری شهرستان بهبهان اظهار داشت: این روزها شرایط خاص اقتصادی بر کشور حاکم است و عزم همه مسئولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی جدی است.

وی افزود: اکنون تمامی رده های اجرایی کشور مسئولیت‌های سنگینی را برای رفع مشکلات اقتصادی بر عهده دارند و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
وزیر ارتباطات بیان کرد: اگر چه کشور در حال حاضر شرایط سختی دارد اما شرایط بحرانی و غیر قابل مدیریت ندارد به طوری‌که شرایط اقتصادی نسبت به سالهای قبل سخت تر شده است اما با توجه به کسب تجربه های بالا در شرایط سخت اقتصادی می‌توانیم با عزم جدی از سد این مشکلات عبور کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در مسیر حرکت به قله، سختی‌های فراوانی وجود دارد که باید با تدبیر بر آن غلبه کرد و اگر اشتباه کنیم راه رسیدن به قله سخت خواهد شد.

آذری جهرمی با بیان اینکه ایران اسلامی روز به روز جایگاه خود را در جهان ارتقا داده است افزود: امروز در عرصه دیپلماسی و سیاسی جایگاه قابل توجهی داشته و‌ بنیه دفاعی قابل توجهی مبتنی بر توان داخلی دارد.

وی بیان کرد: هرچه جایگاه مبتنی بر تولید داخل بالاتر باشد ، سنگ اندازی های بدخواهان و دشمنان نیز بیشتر می شود .
وزیر ارتباطات گفت:نظام اسلامی مراحل مختلفی را برای رسیدن به این جایگاه پشت سر گذاشته و اختلافات داخلی و درگیری های خارجی را پشت سر گذاشته است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: خوزستان در عرصه های مختلف و بخصوص در دوران جنگ تحمیلی در صف اول قرار داشته است و دولت نیز عزم جدی برای رفع مشکلات این استان را دارد.

آذری جهرمی گفت: ایران اسلامی تحریم ها و فشارهای مختلفی را سپری کرده و هیچگاه جایگاه خود را از دست نداده است.

وی بیان کرد: نظام از سال 1392 تاکنون در منطقه پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون که این بلوغ و رشد ایران از هر زمانی درخشان تر کرده است دشمنی ها نیز متناسب با آن رشد کرده است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه باید از امید مردم مراقبت کنیم چرا که این همراهی تنها با خدمت صحیح به مردم حاصل می شود، تاکید کرد: هرمسئولی در جایگاه خود باید در جهت خدمت رسانی به مردم کارهای درست انجام دهند.

جهرمی با اشاره به اینکه خطای همه مسئولان اجرایی در مسیر اعتلای مردم اثرگذار است، بیان داشت: با همراهی مردم تهدیدهایی را که اکنون ایجاد شده به راحتی پشت سر می گذاریم و ایران در مقام بالاتر قرار می‌گیرد و به برکت خون شهدا دشمن لذت به ذلت کشیدن ایران را به گور می برد.

وی با اشاره به اینکه تحریم برای کشور سخت است اما ایران تجربه زیادی در چنین شرایطی داشته است گفت: کلید موفقیت و برون رفت از مشکلات اقتصادی، همراهی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی و امید داشتن به رشد است.

آذری جهرمی ادامه داد:دولت تدابیر مناسبی برای مقابله با فرآیندهای دشمن دارد و متناسب با ظرفیت هایی که دشمن به میدان می آورد، چندین برابر ظرفیت را وارد میدان می کنیم.

وی گفت: در سال های اخیر کارهای خوبی در حوزه زیرساخت های مخابراتی در بهبهان انجام شده و از اهواز تا بهبهان بیش از 95 درصد جاده تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: اگرچه هنوز برخی روستاها با مشکل ارتباطی مواجه هستند اما مشکلات عمده روستاها ظرف دو هفته آینده برطرف می شود.
وی گفت: 224 روستا در بهبهان با دسترسی سخت از اسفندماه سال گذشته تاکنون تحت پوشش قرار گرفته و زیرساخت های این شهرستان نیز اصلاح و‌ تقویت شده است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به 190 روستا در مرحله اول برنامه ششم توسعه در دستور قرار گرفته و تنها دو روستا تا پایان سال باقی مانده تا تعهدات ما در سال جاری اجرایی شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...