فیلم جنجالی منتشر شده از پوگبا پیش از دیدار با یاران مسی!


در فینال جام جهانی روسیه بعد از پیروزی 4-2 خروس‌ها بر کرواسی، در جریان جشنهای ملی‌پوشان فرانسوی مشخص بود که پل پوگبا ستاره‌ی این تیم در رختکن فرانسه چه نقش مهم و حضور موثری دارد. پوگبا در مسیر حرکت فرانسه به سوی قهرمانی جام جهانی، بارها برای هم‌تیمی‌هایش صحبت کرده و حالا فیلمی از صحبت‌های او پیش از پیروزی پرهیجان 4-3 فرانسه بر یاران...

فیلم جنجالی منتشر شده از پوگبا پیش از دیدار با یاران مسی!

پوگبا : می‌کشیم‌شان، با مسی یا بدون مسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۷
فیلم جنجالی منتشر شده از پوگبا پیش از دیدار با یاران مسی!

حالا مشخص شده که پیش از بازی فرانسه و آرژانتین در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی، بازی‌ای که با پیروزی فرانسه به پایان رسید، پل پوگبا در مقابل هم‌تیمی‌هایش سخنرانی پراحساسی کرده و گفته ” امروز می‌کشیم‌شان، مسی یا غیر مسی، فرقی ندارد “.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فینال جام جهانی روسیه بعد از پیروزی ۴-۲ خروس‌ها بر کرواسی، در جریان جشنهای ملی‌پوشان فرانسوی مشخص بود که پل پوگبا ستاره‌ی این تیم در رختکن فرانسه چه نقش مهم و حضور موثری دارد.

پوگبا در مسیر حرکت فرانسه به سوی قهرمانی جام جهانی، بارها برای هم‌تیمی‌هایش صحبت کرده و حالا فیلمی از صحبت‌های او پیش از پیروزی پرهیجان ۴-۳ فرانسه بر یاران لیونل مسی در شهر کازان، منتشر شده است.

شبکه‌ی تی‌اف‌۱ دیروز مستندی را پخش کرده که در یکی از صحنه‌های آن پل پوگبا به هم‌تیمی‌هایش رو کرده و می‌گوید:

” امروز می‌خواهم در میدان یازده جنگاور ببینم بچه‌ها. نمی‌خواهم به خانه برگردم. آخر این بازی ما هستیم که شادی می‌کنیم. امشب می‌خواهم جشن بگیرم. می‌خواهم آخر بازی همه بی‌رمق روی زمین بیفتیم. من مرد می‌خواهم، جنگاور، سرباز. امروز می‌کشیم‌شان. مسی یا غیر مسی، برایم فرقی نمی‌کند. ما آمده‌‌ایم که جام جهانی را ببریم “.

پوگبا در ادامه با حالتی احساساتی‌تر می‌گوید:

” بله، دیگر راهی برای بازگشت نیست. ما ادامه می‌دهیم. ما تا آخر خط می‌رویم. روز پانزده ژوئیه می‌بینم‌تان، همه با هم در مسکو “.

پوگبا که مدتی است منتقدان زیادی دارد، از جمله بازیکنانی است که از آنها به عنوان کاپیتان‌های بالقوه‌ی منچستریونایتد در فصل آینده یاد می‌شود. چرا که بعد از بازنشستگی میکل کریک، یونایتد باید کاپیتان دیگری به میدان برود. شکی نیست که ژوزه مورینیو با دیدن این تصاویر پوگبا و دیدن اینکه ستاره‌ی خط میانی‌اش چنین شخصیتی دارد و می‌تواند به این شکل رهبری کند، خوشحال خواهد شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال فرانسه , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان , فوتبال فرانسه
برچسب ها : پل پوگبا, جام جهانی 2018, فینال جام‌ جهانی, لیونل مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان