تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Deadpool 2 مشخص شد


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Deadpool 2 مشخص شد

برای تبلیغ نسخه بلوری فیلم Deadpool 2 شبکه فاکس یک تریلر بسیار مهیج و اکشن از این فیلم منتشر کرده است. پس از کلیپ کوتاهی که توسط تهیه‌کننده این اثر منتشر شد، این دومین تیزر تبلیغاتی فیلم Deadpool 2 است. فیلم Deadpool 2 با بازی «رایان ریونلندز» در نقش ددپول، «زازی بیتز» در نقش دومینو، «جک کزی» در نقش...

برای تبلیغ نسخه بلوری فیلم Deadpool 2 شبکه فاکس یک تریلر بسیار مهیج و اکشن از این فیلم منتشر کرده است. پس از کلیپ کوتاهی که توسط تهیه‌کننده این اثر منتشر شد، این دومین تیزر تبلیغاتی فیلم Deadpool 2 است.

فیلم Deadpool 2 با بازی «رایان ریونلندز» در نقش ددپول، «زازی بیتز» در نقش دومینو، «جک کزی» در نقش بلک تام، تی جی میلر در نقش ویزل، «جاش برولین» در نقش کیبل، «جولیان دنیسون» و «کوتسونا شیئوری» و همچنین «تری کروس» با نقش‌هایی نامشخص قرار است به پرده سینمای هالیوود کشیده شود. همچنین شایان به ذکر است که فیلم نامه Deadpool 2 توسط «پاول ورنیک» و «رت ریس» نوشته شده‌ است و با کارگردانی «دیوید لیچ» مراحل تولیدش را سپری می‌کند.

دقیقا 10 سال از زمانی که دنیای سینمایی مارول کار خودش را آغاز کرد می‌گذرد. شاید حتی خوشبین‌ترین طرفدار آثار ابرقهرمانی هم فکرش را نمی‌کرد که این جهان سینمایی بتواند به مدت 10 سال همواره در اوج باقی بماند و تبدیل به استانداردی برای فیلم‌های ابرقهرمانی و کلا آثار بلاک‌باستر شود. از نظر تجاری، تمام آثار دنیای سینمایی مارول موفق عمل کردند و از نظر کیفیت فنی هم همواره با توجه به ژانر و سبکی که دارند، آثار قابل احترامی بوده‌اند. درست است که به هر حال یک سری ایرادات و بعضا کلیشه‌ها هم در آثار مارول به چشم می‌آید اما واقعا نمی‌توان منکر این شد که ابرقهرمانان مارول، بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شدند.

16 مرداد نسخه دیجیتالی این فیلم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و نسخه بلوری، دو هفته بعد در تاریخ 30 مرداد منتشر می‌شود.

تریلر فیلم Deadpool 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

فیلم Deadpool 2 تا این ساعت براساس رای چیزی حدود 180 هزار نفر از کاربران سایت IMDB نمره بسیار عالی 8.1/10 را کسب کرده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Deadpool 2 مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !