گران ترین گوشی دنیا در سال 2018


گران ترین گوشی دنیا کدام است؟ شاید iPhone X گران ترین گوشی هوشمند تجاری دنیا باشد، اما گران ترین گوشی دنیا قیمتی هزاران برابر آیفون ایکس دارد! نوشته گران ترین گوشی دنیا در سال 2018 اولین بار در نت نوشت. پدیدار شد.

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

گران ترین گوشی دنیا کدام است؟ شاید iPhone X گران ترین گوشی هوشمند تجاری دنیا باشد، اما گران ترین گوشی دنیا قیمتی هزاران برابر آیفون ایکس دارد!

0

به نظر شما هم اکنون گران ترین گوشی دنیا کدام است؟ iPhone X؟ البته شاید گران ترین گوشی هوشمند تجاری دنیا باشد، اما گران ترین گوشی دنیا قیمتی هزاران برابر آیفون ایکس دارد! جالب است بدانید که گران ترین گوشی دنیا، آیفونی با مدلی بسیار پایین تر از آیفون ایکس می باشد، پس دلیل این گران بودن چیست؟ در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

گران ترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

در واقع در حال حاضر فقط ۵ گوشی موبایل در دنیا موجود هستند که قیمتی بالاتر از یک میلیون دلار دارند. دلیل این قیمت فوق العاده، مشخصات فنی و تکنولوژی پیچیده ی این گوشی ها نیست، بلکه در واقع مشخصات ظاهری و فلزات و سنگ های گران بهای به کار رفته در آن ها باعث می شوند تا عنوان گران ترین گوشی دنیا را از آن خود کنند. بیایید نگاهی به این ۵ گوشی بیندازیم تا در انتها به گران ترین گوشی دنیا برسیم.

بیشتر بخوانید: سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

Goldvish Le Million به ارزش ۱٫۲ میلیون دلار

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

Goldvish Le Million

Goldvish Le Million پنجمین گوشی در لیست گران ترین گوشی دنیا می باشد. این گوشی توسط Emmanuel Gueit طراحی شده و فروش آن از کشور سوئیس آغاز شد. این گوشی قدیمی، در سال ۲۰۰۶ عنوان گران ترین گوشی فرانسه را از آن خود کرد. Gold Vish Le million با ۱۸ هزار قطعه طلای سفید و ۲۰ قیراط الماس سفید ساخته شده است.

این گوشی موبایل از دو رنگ طلایی و سفید تشکیل شده است. نمایشگر این گوشی ۳٫۵ اینچی بوده و ۲ گیگ حافظه ی داخلی دارد. دوربین آن هم ۲ مگاپیکسلی می باشد! می توانید از وبسایت www.goldvish.com اطلاعات اضافی درباره ی این گوشی را کسب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی چینی ۲۰۱۸

Diamond Crypto Smartphone به ارزش ۱٫۳ میلیون دلار

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

Diamond Crypto Smartphone

Diamond crypto چهارمین گوشی گران قیمت دنیاست که در سال ۲۰۰۶ با نمایشگر تاچ اسکرین ۲٫۲ اینچی و حافظه ی داخلی ۶۴ مگابایت، بدون هیچ ویژگی برجسته ی فنی عرضه شد.

این گوشی با سیستم عامل Windows نسخه ی CE کار می کند و دارای دوربین هم نمی باشد، اما دلیل گران قیمت بودن آن کاملا مشخص است: Diamond cryptophone از طلای سفید و الماس های نفیس ساخته شده است. زوایای این گوشی هم به رنگ نقره ای می باشند.

در واقع دلیل این قیمت بالا، استفاده از ۵۰ قطعه الماس نفیس در ساخت Diamond Crypto می باشد و همچنین طبق گفته ی سازنده ی آن، این گوشی دارای ویژگی های تکنولوژیکی پیشرفته ای در مقابله با آدم ربایی می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی اندروید ۲۰۱۸

Kings Button iPhone 3G به ارزش ۲٫۵ میلیون دلار

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

Kings Button iPhone 3G

سومین گوشی گران قیمت دنیا دارای نمایشگر ۳٫۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰*۴۸۰ پیکسل بوده و از فناوری محافظت Corning Gorilla Glass بهره می برد. بدنه ی این دستگاه با ۱۳۸ قطعه الماس گرانبها تزئین شده و دکمه ی home آن هم با ۶٫۶ قیراط الماس سفید پیراسته شده است. باتری آیفون غیرقابل تعویض این دستگاه می تواند تا ۱۲ ساعت زمان مکالمه بر روی شبکه ی ۲G و ۵ ساعت مکالمه بر روی شبکه ۳G را برای صاحب میلیاردرش به ارمغان بیاورد!

این دستگاه دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی بوده و IOS نسخه ی ۴ بر روی آن نصب می باشد. ظرفیت داخلی این دستگاه ۳۲ گیگ بوده و دارای درگاه حافظه جانبی هم نمی باشد. رم دستگاه هم ۵۱۲ مگابایت می باشد.

بیشتر بخوانید: بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند را اینجا ببیند!

Gold Sticker iPhone 3G 32 GB به ارزش ۳ میلیون دلار

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

Gold Sticker iPhone 3G 32 GB

این گوشی در سال ۲۰۰۹ با شبکه ی ۳G عرضه شد. نمایشگر این دستگاه ۳٫۵ اینچی بوده که دارای رزولوشن ۳۲۰*۴۸۰ پیکسل می باشد. حفاظت از صفحه نمایش این تلفن همراه هم با پوشش Corning Gorilla Glass Oleophobic تامین می گردد.

Gold Sticker iPhone به طور کامل با الماس های نفیس تزئین شده، به طوری که ۱۳۶ قطعه الماس بر روی قاب دستگاه و ۷٫۱ قیراط الماس بر روی دکمه ی Home آن به کار رفته اند. این دستگاه ۲۷۱ گرم وزن داشته و دومین دلیل گران قیمت بودن آن، استفاده از ۲۲ قیراط طلای خالص کشمیری در ساخت آن می باشد.

بیشتر بخوانید: بدترین نامگذاری گوشی های اندروید در دهه گذشته !

و اما گران ترین گوشی دنیا : Diamond Rose iPhone 32 GB با قیمت ۸ میلیون دلار!

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018

Diamond Rose iPhone، گران ترین گوشی دنیا

Diamond Rose iPhone ساخت شرکت اپل بوده و بدنه ی آن به طور کامل با قطعات الماس پوشیده شده است و عنوان گران ترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرده است.

اگر فکر می کنید که این گوشی تقریبا ۷ میلیارد تومانی دارای ویژگی های ماورایی می باشد، باید بگوییم که Diamond Rose iPhone در واقع همان iPhone 4s است، بدون هیچ ویژگی فنی اضافه ی دیگری! اما دلیل کسب عنوان گران ترین گوشی دنیا توسط Diamond Rose iPhone، استفاده از ۵۰۰ قطعه الماس صورتی رنگ در بدنه ی آن می باشد. به غیر از دکمه ی Home این دستگاه که با الماس ساخته شده، آیکون اپل پشت این دستگاه هم توسط ۵۳ قطعه الماس گرانبها ایجاد شده است.

diamond rose توسط Stuart Hughes طراحی شده. جالب است بدانید که جایگذاری تک تک این الماس ها به صورت دستی و توسط خود این شخص انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: ۹ گوشی لاکچری قدیمی و خاص که هنوز هم رقیبی ندارند

درباره مشخصات فنی این دستگاه هم، همان طور که گفتیم diamond rose همان iPhone 4s است که دارای نمایشگر ۳٫۵ اینچی با رزولوشن ۶۴۰*۹۶۰ پیکسل بوده، محافظت صفحه Corning Gorilla Glass داشته و حافظه داخلی آن هم ۳۲ گیگ می باشد. دستگاه با iOS 4.0 کار می کند، دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی دارد و از فلش LED در قاب پشتی دستگاه هم بهره می برد.

این بود لیست ۵ گوشی گران قیمت دنیا. به نظر شما چه افرادی ترجیح می دهند تا پول خود را صرف خرید چنین دستگاه هایی کنند؟

منبع: www.anyphones.com

گران ترین گوشی دنیا در سال 2018 گران ترین گوشی دنیا در سال 2018
لیست قیمت گوشی موبایل
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !