نمایش انیمیشن «روباه» در دو جشنواره جهانی


فیلم انیمیشن «روباه» به کارگردانی «صادق جوادی»، با شروع نمایش‌های جهانی خود در دو جشنواره‌ی بین‌المللی انیمیشن در کشورهای اسپانیا و ایتالیا روی پرده می‌رود. به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اولین...

نمایش انیمیشن «روباه» در دو جشنواره جهانی

فیلم انیمیشن «روباه» به کارگردانی «صادق جوادی»، با شروع نمایش‌های جهانی خود در دو جشنواره‌ی بین‌المللی انیمیشن در کشورهای اسپانیا و ایتالیا روی پرده می‌رود.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اولین ایستگاه بین‌المللی انیمیشن «روباه» ساخته صادق جوادی، بخش رسمی چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم مستقل و انیمیشن «الچه» اسپانیا است که از 23 تیرماه 97 در این شهر آغاز شده و تا روز پنجشنبه 28 تیر هم ادامه خواهد داشت.

«روباه» در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن جشنواره الچه، با 40 فیلم دیگر رقابت دارد.

این فیلم همچنین در بخش مسابقه سی و چهارمین دوره جشنواره انیمیشن «کارتون کلاب» ایتالیا پذیرفته شده است. این جشنواره از 25 تیرماه 97 در شهر «رمینی» ایتالیا آغاز به کار کرده و تا یکشنبه‌ی هفته آینده (31 تیر) ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان انیمیشن "روباه" آمده است: «روباه جوان و چالاکی هنگام تجربه‌ی اولین عشق به دست شکارچی اسیر می‌شود. شکارچی زنگوله‌ای بر گردنش آویخته و رهایش می‌کند. روباه زنگوله بر گردن توانایی زندگی در جنگل، شکار و... را از دست می‌دهد و تنها راه نجاتش، اهلی شدن و بازگشت نزد شکارچی است...»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان