موندو: بارسلونا منوط به فروش بازیکنان مازادش، دو خرید دیگر هم خواهد داشت


موندو: بارسلونا منوط به فروش بازیکنان مازادش، دو خرید دیگر هم خواهد داشت

طرفداری - پس از خرید کلمنت لنگلت و آرتور ملو، بارسلونا حالا اولویتش را کسب درآمد از فروش بازیکنان مازادش گذاشته است.

به گزارش میگل ریکو، بارسا تاکنون به دو هدف مهمش در نقل و انتقالات دست یافته است. لنگلت برای تقویت خط دفاعی خریداری شد و آرتور ملو هم برای پر کردن جای خالی اینیستا از گرمیو جذب شد. ملو که به گفته منابع نزدیک به تیم، در همین مدت اندک والورده را تحت تاثیر تکنیک و تسلطش بر روی توپ قرار داده است. بارسا اما همچنان قصد تقویت خط هافبک و حمله‌اش را دارد.

اما اکنون برای باشگاه زمان کسب درآمد از بازیکنان مازاد است. بارسا اکنون 29 بازیکن دارد که با توجه به خواست والورده مبنی بر داشتن ترکیبی حداکثر 22 بازیکنی، چندین بازیکن باید از تیم جدا شوند. منابع موثق درون باشگاه اطمینان می‌دهند که برای همه بازیکنان مازاد تیم پیشنهادهایی برای فروش یا انتقال قرضی وجود دارد اما اکنون تمرکز کادر نقل و انتقالات باشگاه بر روی کسب درآمد از فروش خوب بازیکنان است.

بارسا پس از اینکه به خواسته‌اش در فروش بازیکنان رسید، در نظر دارد دو خرید دیگر هم انجام بدهد. جذب آدرین رابیو پیشرفت خوبی تاکنون داشته و احتمالا یک بازیکن هم برای سمت راست خط حمله که ویلیان باشد، جذب خواهد شد. گرچه شاید موقعیت‌هایی پیش بیاید که بارسا دی یونگ را هم بخرد. اما اکنون همه چیز به بعد از فروش بازیکنان مازاد موکول شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح