بهترین ابزار برای معرفی شخصیت حضرت علی (ع) نهج‌البلاغه است


بهترین ابزار برای معرفی شخصیت حضرت علی (ع) نهج‌البلاغه است

یزد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، یکی از بهترین ابزارها برای معرفی شخصیت حضرت علی (ع) را نهج‌البلاغه دانست.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی امشب در نشست بنیاد غدیر استان یزد در دفتر آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و محتویات آن غریب مانده و باید برای معرفی انقلاب و اسلام به دنیا هزینه کرده و تلاش کنیم تا حقیقت جمهوری اسلامی را به شیوه‌های مختلف به مردم دنیا و خارج از کشور معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یکی از فعالیت‌های مؤثر در شناساندن جمهوری اسلامی به مردم دنیا را شناسایی افراد تأثیرگذار در بین گردشگران خارجی و مسافران یزد دانست و بیان کرد: می‌توانیم با روش‌هایی افراد خبرنگار و مؤثر در کشورهای دیگر را شناسایی و محتوای حقیقی نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از ولایت و غدیر است را برایشان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: البته باید به شکلی بیان شود که هم پاسخگوی شبهات نسل جوان داخل باشد و هم حضرت علی (ع) را در ابعاد مختلف برای گردشگران خارجی مطرح کنیم که بهترین آنها هم استفاده از نهج البلاغه است.

فخرالدینی تصریح کرد: می‌توان چند ویژگی تأثیرگذار را از نهج البلاغه احصاء کرد و برایشان گفت که نظام جمهوری اسلامی پیرو رهبری است که این ویژگی‌ها را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: اگر این کار مستلزم هزینه‌هایی باشد ولی باید دانست که برای معرفی هر چه بهتر جمهوری اسلامی به مردم دنیا باید تلاش و کوشش فراوان کرد و هزینه‌هایی را در این زمینه نیز متحمل شد.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد این هستند که سخنان اسلام را تحریف و به سود خود استفاده کنند، افزود: آنها سخنان اسلام را قیچی می کنند و برای خشن نشان دادن دین مبین اسلام به کار می‌گیرند ولی ما نیز در مقابل آنها باید حقیقت انسانیت و لطف محبتی که امامان معصوم داشتند را برای گردشگران و خارجی‌ها بیان کنیم.

کد خبر 4348993

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...