فیروزکوه بیش از هر شهرستانی در استان تهران ظرفیت گردشگری دارد


فیروزکوه بیش از هر شهرستانی در استان تهران ظرفیت گردشگری دارد

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: فیروزکوه بیش از هر شهرستانی در استان تهران ظرفیت گردشگری دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی فیروزکوه طی سخنانی به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: فیروزکوه امروز یکی از قطب های کشاورزی استان تهران است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه به ظرفیت بالای گردشگری در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: هیچ شهرستانی به اندازه فیروزکوه ظرفیت گردشگری ندارد، باید روستاهای شهرستان خوش آب و هوای فیروزکوه در زمینه گردشگری فعال تر شوند، چرا که اشتغال زایی روستایی از برنامه های مهم و مورد توجه دولت است، که باید با همکاری دهیاری ها و شوراهای روستایی محقق شود.

وی خواستار استفاده از نعمت آب و هوا فیروزکوه در توسعه صنعت گردشگری این شهرستان و اشتغال زایی شد و ادامه داد: امروز بخش عمده مشکلات روستایی توسط دهیاران و مردم روستا حل شده است و اکنون در پی ایجاد افق‌های جدید و فضایی برای اشتغال و توسعه روستایی هستیم.

بر اساس این گزارش، ظهر دوشنبه و در مراسمی با حضور مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه، علی خانی مدیر کل انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران و جمعی از مسئولین این شهرستان، وحید شهبازی به عنوان بخشدار مرکزی فیروزکوه معرفی شد.

کد خبر 4348744

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی