مکمل های دارویی مهمترین دغدغه فدراسیون بدنسازی است


مکمل های دارویی مهمترین دغدغه فدراسیون بدنسازی است

زنجان- ایرنا- «ناصر پورعلی فرد » رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: مهمترین دغدغه فدراسیون، هیات ها و خانواده ها، ناشی از وجود مکمل های دارویی و غذایی غیرمجاز در برخی از باشگاه هاست.

به گزارش ایرنا، پورعلی فرد روز دوشنبه درمجمع سالانه و عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان افزود: اگر باشگاهداران به اخلاق مداری و سالم بودن محیط باشگاه ها اهمیت بیشتری بدهند، علاقه مندان زیادی را به باشگاه خود جذب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه فدراسیون به بحث نظارت بر باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام، توجه وافر دارد، اظهار داشت: باید سطح باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور به لحاظ کیفی و سلامت ارتقا یابد.
پورعلی فرد، ادامه داد: نیاز است باشگاهداران، امانتداری و اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت ورزشی خود قرار داده و به سلامت ورزشکاران، حساسیت بیشتری نشان داده و محیط را برای ورزش و تمرین پاک نگه دارند و دغدغه و نگرانی ها را از خانواده ها بگیرند.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: باشگاهداران آگاه باشند که کمیته بازرسی و نظارت فدراسیون بطور سرزده از باشگاه های فعال در این عرصه بازدید به عمل می آورند و در صورت مشاهده با باشگاهداران خاطی بر اساس ضوابط، برخورد قانونی خواهند کرد.
پورعلی فرد افزود: سه ماهه نخست امسال 11 هزار مورد بازدید از باشگاه های بدنسازی و پرورش صورت گرفته و نسبت به پلمپ 143 باشگاه اقدام شده است.
وی با تاکید بر اینکه باشگاهداری، مسئولیت سخت و سنگینی است، اظهار کرد: اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات برون مرزی براساس مجوز شورای برون مرزی صورت می گیرد و بهتر است ورزشکاران سرخود به این رقابت ها نروند که در غیر این صورت فدراسیون و هیات ها، هیچگونه مسئولیتی در خصوص آنان نخواهند داشت.
6084/8068**1368

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن