رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند


رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند

گرگان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یک ملت و دولت توجه به مطبوعات و رسانه‌ها است و باید رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف و عدالت را رعایت کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری بعدازظهر یکشنبه در دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با استاندار گلستان، اظهار کرد: در چند هفته گذشته جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات داشتیم و مسائل و مشکلات این قشر را بررسی کردیم.

وی افزود: در جلسه ای با مدیر مسئول نشریات استان، مشکلات نشریات هم رسیدگی و مقرر شد که این نشست ها مستمر و ماهانه باشد.

کشمیری تصریح کرد: همه ما معتقد هستیم که یکی از شاخصه‌های توسعه یک ملت و دولت توجه به مطبوعات و رسانه‌ها است و یکی از مسائلی که باید رسانه‌های ما توجه داشته باشند داشتن انصاف در خبر است.

وی گفت: با توجه به توسعه فضای مجازی و دیجیتال توجه کمتری به بخش مطبوعات می‌شود اما این در حالی که هیچ چیزی به اندازه مطبوعات و کتاب اثرگذاری لازم را ندارد.

پیگیری بیمه خبرنگاران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: شرایط خانه مطبوعات استان گلستان متفاوت از استان های دیگر است و رسانه های ما مشکلات فراوانی دارند که یارانه مطبوعات، کاغذ، بیمه و غیره از مشکلات اساسی این قشر است.

وی افزود: ۴۰ سال است که خبرنگاران مشکل بیمه دارند و هنوز هم این مشکل در استان برطرف نشده و باید برای رفع آن تدبیری اندیشیده و ساماندهی لازم انجام شود.

کشمیری اظهار کرد: خبرنگاری جز مشاغل پرخطر است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چتر حمایتی از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌داند و از رسانه‌ها هم می خواهیم که در اخبار خود انصاف را رعایت کنند.

کد خبر 4347754

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی