فرانسه فاتح جام جهانی روسیه 2018 شد؛ خروس ها طوفان کردند


فرانسه که از قبل انتظار می‌رفت به فینال جام جهانی روسیه 2018 راه پیدا کند، این فرضیه به حقیقت پیوست و در نهایت با کرواسیا در فینال این جام با حضور هزاران تماشاچی در سرزمین روس‌ها، به میدان رفت. تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه 2018، پرستاره‌ترین تیم در بین سایر کشورهای اشتراک‌کننده در آن جام بود و بر اساس یک بررسی یک نهاد...

فرانسه فاتح جام جهانی روسیه 2018 شد؛ خروس ها طوفان کردند

فرانسه که از قبل انتظار می‌رفت به فینال جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ راه پیدا کند، این فرضیه به حقیقت پیوست و در نهایت با کرواسیا در فینال این جام با حضور هزاران تماشاچی در سرزمین روس‌ها، به میدان رفت.

تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸، پرستاره‌ترین تیم در بین سایر کشورهای اشتراک‌کننده در آن جام بود و بر اساس یک بررسی یک نهاد جهانی، این تیم پر ارزش‌ترین ستاره‌های فوتبال را نیز در خود دارد.

فرانسوی‌ها پس از رقابت‌های نفس با تیم‌های برخی از کشورهای جهان به فینال جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ راه پیدا کرد و همان‌طور کرواسیا؛ اما در نهایت خروس‌ها توانستند که فاتح جام جهانی گردند.

بازی را هر دو طرف خوب و با انگیزه آغاز کردند، اما در دقایق ۱۹ بازی، کروات‌ها اشتباُ گولی را وارد دروازۀ شان نمودند، اما این پایان نیمۀ اول بازی نبود، بلکه این یک‌بار دیگر، ایوان پیریسیج از کرواسیا بود که در دقایق ۲۷ بازی قفل دروازۀ فرانسوی‌ها را باز گردد و نتیجۀ بازی را به تساوی کشاند.

در ادامۀ بازی کروات‌ها خوب درخشیند، اما نه تنها که نتیجۀ خوب نگرفتند، بل‌که فرانسوی‌ها صاحب پنالتی شد و با ضربۀ انتون گریژمان صاحب گول دوم بازی شد و نیمۀ اول بازی با نتیجۀ ۲-۱ به نفع فرانسه خاتمه‌یافت.

نیمۀ دوم بازی را کرواسی به‌تر آغاز کردد و در همان دقایق اول، برای چندین‌بار دروازۀ فرانسوی‎‌ها را تهدید کرد، اما به مرور زمان، ابتکار عمل را در میدان از دست دادند و خروس‌ها بالای میدان غالب شدند.

فرانسوی‌ها به ترتیب در دقایق ۵۹ و ۶۵ بازی با ضربه‌های پاول پوک و کلین امپاپی به گول‌های سوم و چهارم شان رسیدند که به شدت کوروات‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

در ادامه بازی، کوروات‌ها تنها توانستند که یک گول خورده را جبران نمایند و در ادامه بازی چیزی خاصی رخ نه داد و در نهایت فرانسه با نتیجۀ ۴-۲ کورواسیا را شکست داد و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان