کیتی پری پس از حذف اکانت‌های فیک توییتر، 2.8 میلیون فالوئر خود را از دست داد


مطلب کیتی پری پس از حذف اکانت‌های فیک توییتر، 2.8 میلیون فالوئر خود را از دست داد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ مقامات اطلاعاتی آمریکا اذعان دارند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، از شبکه‌های اجتماعی جعلی برای دخالت در...

مقامات اطلاعاتی آمریکا اذعان دارند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، از شبکه‌های اجتماعی جعلی برای دخالت در انتخابات استفاده کرده است. به همین جهت، این شبکه‌ اجتماعی محبوب هم دست به کار شد و با اجرای قوانینی جدید، اکانت‌های مشکوک را با محاسبه تعداد کاربران فعال روزانه و ماهانه پاک کرد.

یک اکانت مشکوک از نظر توییتر، اکانتی است که رفتار مشکوکی داشته باشد. چنین اکانت‌های فیک و دروغین در شبکه‌های مختلف بوجود می‌آیند. به عنوان مثال، اکانتی که یک ماه آرام بوده و سپس، ناگهان فعالیت‌های زیادی داشته است. به گزارش بیزنس اینسایدر، پس از اقدام به پاکسازی اکانت‌های قفل شده از سوی توییتر، بسیاری از سلبریتی‌ها، فالوئرهای زیادی را به‌صورت ناگهانی از دست دادند.

توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که در تلاش برای جلب اعتماد کاربران به سرویس توییتر، دیگر اکانت‌های فیک را در تعداد فالورها محاسبه نخواهد کرد. بر اساس گزارش شرکت تحلیل شبکه‌های اجتماعی Socialblade، نُه حساب کاربری از بزرگ‌ترین و پرفالوئرترین اکانت‌های توییتر، کتی پری، جاستین بیبر، باراک اوباما، ریانا، تیلور سویفت، لیدی گاگا، الن دی‌جنرس، کریستیانو رونالدو و یوتیوب؛ هر کدام بیش از ۲ میلیون فالور را از دست داده‌اند.

گفتنی است پس از این اقدام توییتر، ۲.۸ میلیون از فالوئرهای کیتی پری، خواننده محبوب پاپ در توییتر، کم شدند. از آنجایی که پری، پرطرفداران‌ترین اکانت توییتر با بیش از ۱۰۷ میلیون نفر فالوئر است، کم شدن ۲.۸ میلیون کاربر، تنها ۲.۶ درصد از کل فالوئرهای او را شامل می‌شود.

پاکسازی اکانت‌های فیک توییتر، همچنین تاثیر منفی روی حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ داشته است. او ۳۰۰ هزار فالوئر خود را از دست داده است. با این وجود و بر اساس اطلاعات موجود، در حال حاضر ۵۳.۱ میلیون نفر، اکانت توییتری رئیس جمهور آمریکا را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نیروی فضایی آمریکا ؛ دستور ترامپ برای تشکیل شاخه ششم ارتش آمریکا

از جمله‌ اکانت‌های مشهوری که به سختی تحت تاثیر مقررات جدید توییتر قرار گرفتند، اکانت توییتر مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا، ایلان ماسک است که تنها ۳ درصد یا ۷۱ هزار از فالورهایش توسط توییتر پاک شدند. هم‌اکنون ۲۲.۲ میلیون نفر حساب توییتر ماسک را دنبال می‌کنند.

اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: businessinsider

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !