انتشار اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید ام‌جی HS


انتشار اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید ام‌جی HS

ام‌جی اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید خود که HS نام دارد را منتشر کرده است. نسخهٔ تولیدی و نهایی این خودرو در ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی چنگدو رسماً رونمایی شده و مدت کوتاهی بعد در بازار چین عرضه خواهد شد. در استایل بیرونی HS خصوصاً در نمای جلویی همانند کراس‌اوور قبلی ام‌جی یعنی... نوشته انتشار اولین تصاویر رسمی از...

ام‌جی اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید خود که HS نام دارد را منتشر کرده است. نسخهٔ تولیدی و نهایی این خودرو در ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی چنگدو رسماً رونمایی شده و مدت کوتاهی بعد در بازار چین عرضه خواهد شد. در استایل بیرونی HS خصوصاً در نمای جلویی همانند کراس‌اوور قبلی ام‌جی یعنی ZS، الهاماتی از کراس‌اوورهای مزدا دیده می‌شود اما بااین‌حال به‌طورکلی ام‌جی HS از استایل بیرونی جذاب و مدرنی برخوردار است بخصوص اینکه رینگ‌های آن‌هم کوچک نیستند و اندازهٔ متناسبی دارند.

انتشار اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید ام‌جی HS

کابین HS نیز بسیار زیبا و خوب به نظر می‌رسد. در اینجا تریم چرمی دورنگ مشکی-قرمز به همراه غربیلک فرمان بزرگ و اسپرت، صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی با گرافیک بسیار جذاب و یک صفحه‌نمایش لمسی 10.3 اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دیده می‌شود. ام‌جی همچنین این کراس‌اوور جدید را به سیستم کمک‌رانندهٔ جدیدی بنام MG Pilot هم مجهز کرده که برخی از ویژگی‌های آن شامل مواردی چون هشدار خروج از خط، سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌شود.

انتشار اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید ام‌جی HS

HS روی پلت‌فرم یکسانی با رووی RX5 ساخته شده و بنابراین پیشرانه‌های آن‌هم با RX5 مشترک است. این موتورها شامل یک نمونهٔ 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 170 اسب بخار قدرت و یک واحد 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 220 اسب بخار قدرت می‌شود. انتقال نیروی این موتورها هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا یک نمونهٔ هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد. ام‌جی HS نیز مانند رووی RX5 صرفاً به‌صورت دیفرانسیل جلو تولید می‌شود.

انتشار اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور جدید ام‌جی HS

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق