ادعای عجیب! کشتن مسافران زمان به خاطر فاش پروژه های سری سفر در زمان توسط دولت


ادعای عجیب! کشتن مسافران زمان به خاطر فاش پروژه های سری سفر در زمان توسط دولت

مردی که به گفته‌ی خودش مسافر زمان است ادعا می کند که دولت مسافران زمان را که جرات کرده و درمورد پروژه های سری صحبت کرده اند و در سال 2018 گیر افتاده اند را به قتل می رساند. در جدیدترین ویدیویی که در کانال یوتیوب Apex Tv منتشر شده، فردی به نام نوح که می گوید از سال 2030 آمده در مورد پروژه های محرمانه دولت در زمینه سفر...

مردی که به گفته‌ی خودش مسافر زمان است ادعا می کند که دولت مسافران زمان را که جرات کرده و درمورد پروژه های سری صحبت کرده اند و در سال ۲۰۱۸ گیر افتاده اند را به قتل می رساند.

در جدیدترین ویدیویی که در کانال یوتیوب Apex Tv منتشر شده، فردی به نام نوح که می گوید از سال ۲۰۳۰ آمده در مورد پروژه های محرمانه دولت در زمینه سفر در زمان صحبت می کند البته صراحتا از دولت خاصی نام نمی برد ولی لهجه آمریکایی دارد.

او می گوید به خاطر بی کفایتی در یک ماموریت از کار خود اخراج شده و حالا در سال ۲۰۱۸ گیر افتاده است.

آیا زنده بودن الویس پریسلی حقیقت دارد؟ سلطان راک اندرول با عنوان کشیش می خواند!!+ویدیو و تصاویر

البته ظاهرا نوح در این ویدیو هیپنوتیزم شده و در مورد پروژه سری دولت مجهول صجبت می کند. او می گوید:«من به خاطر اشتباه یکی از همکارانم اخراج شدم و حالا هم نمی توانم به دوره خودم برگردم. من افراد بالادستم را بخوبی می شناسم. اگر در این مورد با کسی حرف بزنید شما را می کشند. من می توانم از خودم محافظت کنم ولی باور کنید که شما زودتر کشته می شوید.»

او آشکارا می لرزد و قبل از نشستن دست خود را مشت می کند. نوحه در ادامه می گوید:«ما در حال انجام مراحل معمول سفر در زمان بودیم که دیگر متوجه چیزی نشدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که اینجا گیر کرده ایم و دیگر قادر به بازگشت نیستیم. ظاهرا اشتباه یکی از اعضای تیم باعث این کار شده است.»

آیا ماشین زمان نازی ها تکنولوژی گریز از جاذبه داشته است؟ + تصاویر

وی از نگرانی در مورد مسافران زمان که در تیمش بودند به فردی که هیپنوتیزمش کرده بود گفت که احتمالا دولت تا الان آن ها را به قتل رسانده و آن ها نمی توانند از خودشان دفاع کنند پس حتما تا الان کشته شده اند.

وی همچنین از آغاز جنگ جهانی با تنش میان دو کروه صحبت گفت. در حالیکه بسیاری از نظرات کاربران در مورد این ویدیو مثبت است ولی برخی هنوز به گفته های نوح باور ندارند.

یکی از کاربران می گوید:«این کار استباه است. من فکر می کردم وقتی هیپنوتیزم می شویم. کسی سوال می کند و ما جواب می دهیم نه اینکه در خواب صحبت کنیم!»

یکی دیگر از کاربران می گوید:«من متوجه نمی شوم چرا از او در مورد اتفاقات آینده سوال نمی شود. من که چیزی از این ویدیو دستگیرم نشد.»

گریه روح مادر برای جسد فرزندش در سالن کالبد شکافی

گروه ترجمه روژان

ادعای عجیب! کشتن مسافران زمان به خاطر فاش پروژه های سری سفر در زمان توسط دولت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت