پیاده روی خواهران عضو کانون ماه بنی هاشم روستای پالور


پیاده روی خواهران عضو کانون ماه بنی هاشم روستای پالور

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، خواهران عضو کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم مسجد فاطمیه روستای پالور شهرستان سیریک پیاده روی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، بیش از 30 نفر از دختران و زنان عضو کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم روستای پالور بخش بمانی شهرستان سیریک در سواحل دریای مکران، مسیر 12 کیلومتری مسجد فاطمیه تا کوه های اطراف روستا را پیاده روی کردند.

پاسداشت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تشویق بانوان برای انجام ورزش های همگانی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط معنوی در بین دختران و زنان عضو کانون فرهنگی هنری از جمله اهداف برگزاری این برنامه بود.

تشکیل حلقه معرفت افزایی به منظور آشنایی هرچه بهتر خواهران عضو کانون با فلسفه نامگذاری هفته عفاف و حجاب، ضرورت اهتمام جدی به این مقوله و همچنین توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب برای دور کردن نسل جوان از فرهنگ عفاف و حجاب در این پیاده روی از نکات جالب توجه بود.

پیاده روی خواهران عضو کانون ماه بنی هاشم روستای پالور

زینب دوستی نژاد، فرمانده پایگاه بسیج خواهران ام کلثوم در این جمع خواهران شرکت کننده در این برنامه، گفت:حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی در تمدن اسلامی است.

وی افزود: گسترش فرهنگ غنی عفاف و حجاب نیازمند آموزش‌های مستمر در خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و اجتماع است.

فرمانده پایگاه بسیج ام کلثوم عنوان کرد: دین اسلام برای حفظ فرد و جلوگیری از انحرافاتی که سرچشمه آن‌ بی حجابی، بی‌عفتی و عدم رعایت پوشش مناسب است برنامه‌هایی را به مردم ارائه کرده که این دستور العمل همه افراد جامعه اعم از مردان و زنان را شامل می‌شود.

وی یادآور شد: حجاب از جایگاه خاصی در دین اسلام برخوردار است و به همین دلیل نیز بحث حجاب و عفاف برای تمام اقشار جامعه به ویژه زنان اهمیت زیادی داشته به نوعی که نقش تأثیرگذاری در معرفی افراد به دیگران ایفا کرده است.

پیاده روی خواهران عضو کانون ماه بنی هاشم روستای پالور

افسانه فولادی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم نیز به تشریح برنامه های تابستانه کانون پرداخت و گفت: 30 نفر از پسران و 32 نفر از دختران روستا از اول تیرماه در برنامه های طرح «آسمانی ها» ویژه اوقات فراغت کانون شرکت کرده اند.

وی، روخوانی و روانخوانی قرآن، احکام، نهج البلاغه و فوتسال را از رشته های طح غنی سازی اوقات فراغت پسران کانون و احکلام، روخوانی و روان خوانی قرآن، قصه های قرآنی، صحیفه سجادیه و خیاطی را از رشته های طرح تابستانه دختران ذکر کرد.

پیاده روی خواهران عضو کانون ماه بنی هاشم روستای پالور

این فعال فرهنگی افزود: طرح «آسمانی ها» ویژه غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم مسجد فاطمیه روستای پالور بخش بمانی شهرستان سیریک تا اول شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

ویژه برنامه پیاده روی خواهران عضو کانون فرهنگی هنری ماه بنی هاشم با توجه به گرمای این روزهای استان هرمزگان به خصوص در مناطق ساحلی، در نوبت عصر روز گذشته اجرا شد و به مدت ۲ ساعت به طول انجامید.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها