یک شخصیت دیگر الی را در بازی The Last of Us 2 همراهی خواهد کرد


یک شخصیت دیگر الی را در بازی The Last of Us 2 همراهی خواهد کرد

امروز «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) کارگردان بازی The Last of Us 2 به ارائه جزئیات جدیدی از این بازی مورد انتظار پرداخت که خبر از حضور کاراکتر همراه در کنار الی را می‌دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. بازی The Last of Us به دلایل مختلفی یکی از بهترین انحصاری‌های سونی در نسل قبل به حساب...

امروز «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) کارگردان بازی The Last of Us 2 به ارائه جزئیات جدیدی از این بازی مورد انتظار پرداخت که خبر از حضور کاراکتر همراه در کنار الی را می‌دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بازی The Last of Us به دلایل مختلفی یکی از بهترین انحصاری‌های سونی در نسل قبل به حساب می‌آید. یکی از این دلایل مربوط به رابطه فوق‌العاده زیبا و عاطفی جوئل، پروتاگونیست اصلی بازی و الی، کاراکتر همراه وی می‌شود. استفاده از دو کاراکتر در کنار هم به قدری در این بازی موفق ظاهر شد که جدیدترین نسخه از سری God of War هم از این مکانیک استفاده کرد و به خاطر این ویژگی جدید، به شدت مورد ستایش منتقدان و طرفداران قرار گرفت. حالا به نظر می‌رسد که ناتی داگ هم قصد دارد تا یک بار دیگر این ویژگی را در بازی The Last of Us 2 مورد استفاده قرار دهد.

در نمایش E3 این بازی که اتفاقا سروصدای بسیاری هم به همراه داشت، شاهد یکی از مراحل بازی بودیم که الی به تنهایی به پیشروی در بازی می‌پرداخت. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از طرفداران این مجموعه شد، اما حالا نیل دراکمن در جریان جدیدترین مصاحبه خود تایید کرده است که کاراکتر همراهی در بازی حضور خواهد داشت که الی را در طول مراحل یاری خواهد کرد.

قبلا الی یک کاراکتر غیرقابل کنترل (NPC) به حساب می‌آمد، اما حالا او پروتاگونیست بازی The Last of Us 2 است. پس بازیکنان الی را کنترل خواهند کرد. فکر می‌کنم اجازه داشته باشم بگویم که در این بازی، تعدادی کاراکتر همراه حضور خواهد داشت و این کاراکترها الی را در طول داستان همراهی خواهند کرد. اگرچه ما در دموی E3 بازی، شاهد چنین چیزی نبودیم. رویکرد کلی ما، یک بار دیگر به این صورت است که چگونه با آن‌ها مثل انسان‌های واقعی برخورد کنیم؟ چگونه باعث شویم تا این افراد به صورت صادقانه رفتار کنند و چگونه به آن‌ها شخصیت جذابی دهیم تا بتوانند در دنیای بازی سیر کنند، حرکات عاقلانه انجام دهند و شما را مانند انسان‌های واقعی غافلگیر کنند.

سوال مهم اینجاست که آیا همراه یا همراهان الی، استانداردهای این مکانیک را تغییر خواهند داد؟ God of War با اضافه کردن آترئوس توانست مکانیک کاراکتر همراه را به سطح جدیدی وارد کند و خیل عظیمی از طرفداران و منتقدان را به تحیّر بیاندازد. با این وجود آیا نیل دراکمن فشاری را برای پیشرفت و ارتقا دادن این مکانیک احساس می‌کند؟

ما با اعضای استودیوی Santa Monica دوست و همسایه هستیم. البته فکر می‌کنم که از نظر تکنیکی، آن‌ها دیگر در استودیوی Santa Monica نیستند، اما به هر حال ما تکنولوژی‌ و پیشرفت‌های خلاقانه‌مان را با هم به اشتراک می‌گذاریم. ما از هر نظر از رقابت دوستانه استقبال می‌کنیم و شما می‌توانید این را به گوش کارگردان بازی God of War برسانید [خندیدن].

با تایید حضور کاراکتر همراه برای الی، حدس و گمان‌های زیادی برای این شخصیت، مطرح شده است که جوئل، محتمل‌ترین گزینه به شمار می‌رود. علاوه‌بر او، Dina دختری که در ابتدای دموی E3 حضور داشت هم می‌تواند کاراکتر همراه الی باشد؛ زیرا با توجه به دموی بازی، مشخص است که الی و او، رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، اما سومین گزینه احتمالی، جالب‌ترین آن‌هاست. اوایل سال جاری نیل دراکمن خبر داد که تیم سازنده در حال موشن کپچر کردن حرکات یک سگ است. شاید این بدان معناست که یک سگ وفادار، الی را در طول داستان همراهی خواهد کرد. باید تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

شما می‌توانید اولین نگاه به بازی The Last of Us 2 را در سایت گیم‌شات مطالعه کنید. اخیرا هم سونی این بازی را بهترین عنوان تاریخ نامیده است. چند روز پیش هم اطلاعات جدیدی از این بازی به انتشار رسید.

بازی The Last of Us 2 در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این بازی نهایتا تا آخر سال 2019 روانه بازارهای جهانی شود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما چه کسی کاراکتر همراه الی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
یک شخصیت دیگر الی را در بازی The Last of Us 2 همراهی خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر