تقدیر فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌ها


تقدیر فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌ها

نماینده کنفدراسیون جهانی با ارسال پیامی به فدراسیون والیبال ایران از میزبانی کشورمان با کیفیت عالی تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال با قهرمانی روسیه به پایان رسید تا پرونده اولین دوره این رقابت‌ها بسته شود. تغییرات در قوانین برگزاری، فعالیت‌های اقتصادی،‌تجاری سازی، فعالیت‌های هنری و سایر امور فنی و سرگرمی این رقابت‌ها را از لیگ جهانی که آخرین دوره خود را سال گذشته پشت سر گذاشت متمایز می کرد.

پس از پایان اولین دوره این مسابقات جیمی لوپز نماینده کنفدراسیون جهانی والیبال FIVB و مدیر مسابقات با ارسال پیامی از میزبانی ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال قدردانی کرد.

وی در این پیام نوشت: «‌میزبانی ایران با توجه به محدودیت های جدیدی که در لیگ ملت های والیبال وجود داشت به شکل عالی انجام شد و نتایج برگزاری رضایت بخش بود. با توجه به پتانسیلی که در ایران وجود دارد می‌توان رویدادهایی با سطح بالاتری را شاهد باشیم.»

او در ادامه افزود: «‌همکاری و همدلی موجود بین مسئولان برگزاری محلی، کلید اصلی برگزاری موفقیت آمیز این رقابت‌ها بوده است.‌ البته باعث خرسندی و خوشحالی است که هر سال به تعداد بانوانی که وارد ورزشگاه می‌شوند اضافه می‌گردد و امسال هم این اتفاق یک بار دیگر رخ داد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.‌از فدراسیون والیبال ایران از تمام همکاری و کمک‌هایی که به کردند تشکر می‌کنم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق