اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی تهدیدی برای دشمنان است


اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی تهدیدی برای دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی تهدیدی برای دشمنان منطقه و جهان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان با اشاره به فرموده قرآن اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن خطاب به مسلمانان فرموده که در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیرید و دیگران را نیز به انجام کارهای خیرخواهانه تشویق کنید.

وی با بیان اینکه هر چقدر در راه خدا هزینه کنیم خداوند در دنیا و آخرت چندین برابر آن را باز پس می‌دهد، گفت: بخشش مال و انجام کارهای خیرخواهانه از «دستورات دین اسلام» است و پیروی از دستورالهی، سبب رشد مال و ثروت انسان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اگر مسلمانان از دستورات خداوند پیروی و تبعیت کنند، قطعاً ضرر نمی‌کنند و عزتمند خواهند شد و اگر انجام کارهای خیرخواهانه تنها برای کسب رضایت خداوند باشد، حق‌تعالی در مسیر انجام آن کار، هیچ موانع و مشکلی ایجاد نمی‌کند و قطعاً مسیر هموار و آسان می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش و اعمال نیک، انسان‌های خیر در پیشگاه خداوند پنهان نمی‌ماند و مطمئناً اجر اخروی آن همواره نزد خدای متعال محفوظ است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر انجام کارهای خیرخواهانه در این دنیا افزود: زندگی ما انسان‌ها در آخرت ابدی است و چگونگی زیستن در قیامت، براساس انجام اعمالی است که در این عمر کوتا انجام داده‌ایم و هرآنچه برای قیامت بخواهید تهیه کنید مربوط به این دنیا است.

وی با اشاره به فرموده قرآن اظهار کرد: همه مال، ثروت و دارایی این دنیا از بین می‌رود و تنها "پاداش انجام کارهای خیرخواهانه، بخشش و کمک به مردم" ماندنی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کمک به ساخت مدرسه از سنت‌های حسنه در جامعه است، گفت: اجر اخروی و دنیوی چنین کارهایی در محضر خداوند متعال حسنات در بر دارد و موجب سعادت دنیوی و سعادت در آخرت می‌شود.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: از اموالتان در راه خدا بخشش کنید و بدانید که خداوند زیر دَین هیچ‌کس نمی‌ماند و به شما هزاران برابر آنچه بخشیده‌اید، پاداش می‌دهد، بنابراین برای آخرت خود توشه جمع کنید تا در آن دنیا، جایگاهی والا داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بپش پایانی سخنان خود با اشاره به عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاطر نشان کرد: اقتدار ایران، تهدیدی برای دشمنان در منطقه و جهان است این ناشی از قدرتی است که خداوند به ایران عطا فرموده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه نگاه و نیت جمهوری اسلامی ایران در کمک‌رسانی به کشورهای مظلوم منطقه برگرفته از دستورات خداوند در قرآن است، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند هر جای دنیا مظلومی باشد باید کمکش کرد و نظام جمهوری اسلامی نیز در این راستا ثابت قدم است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا