ساعت هوشمند با 2 نمایشگر رونمایی شد


ساعت هوشمند با 2 نمایشگر رونمایی شد

اخیرا ساعتی هوشمند با دو نمایشگر رونمایی شده است. عمر شارژ این ساعت در وضعیت کاملا هوشمند دو روز است. گجت مذکور مجهز به حسگرهای مختلف و همچنین ضد آب و غبار است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، یکی از مشکلات ساعت‌های هوشمند آن است که هنگام تمام شدن باتری، نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

اما به‌تازگی از ساعت هوشمند «Ticwatch Pro» رونمایی شده که در نمایشگر آن از فناوری دولایه مخصوصی استفاده شده است. این دو لایه شامل یک نمایشگر OLED معمولی زیر نمایشگر LCD مونوکروم است که از مصرف شارژ باتری می‌کاهد. نمایشگر LCD نیز مجهز به فناوری FSTN است که سبب می‌شود ۳۰ روز به عمر باتری افزوده شود.

اگر فرد فاصله زیادی تا خانه داشته باشد و شارژ ساعت تمام شود، او همچنان می‌تواند زمان را مشاهده کند. همچنین شاخص‌هایی مانند نبض قلب و تعداد گام‌ها در نمایشگر نشان داده می‌شوند.

نمایشگر ال‌سی‌دی FSTN طوری طراحی شده است تا زیر نور خورشید قابل مشاهده باشد. همچنین در وضعیت کاملا هوشمند عمر شارژ آن دو روز است.

البته این تمام ویژگی‌های ساعت نیست. گجت مذکور مجهز به نرم افزار Wear OS، حسگرهای مختلف ردیابی سلامت (از جمله کنترل ضربان قلب)، دستیار گوگل، قابلیت NFC برای پرداخت موبایل و ضد آب و غبار است.حتی این ساعت مجهز به یک GPS نیز است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش