خانه احزاب در آذربایجان غربی تاسیس می شود


خانه احزاب در آذربایجان غربی تاسیس می شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان غربی گفت: خانه احزاب در راستای عملیاتی کردن منشور گفت و گوی سیاسی در این استان تاسیس می شود.

علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه دبیران شعب و دفاتر فرعی احزاب و تشکل های سیاسی آذربایجان غربی افزود: تشکیل خانه احزاب در استان ها از جمله تاکیدات منشور گفت و گوی سیاسی است که در همین راستا با مشارکت دبیران استانی احزاب و تشکل های سیاسی، خانه احزاب استان را راه اندازی می کنیم.
وی اضافه کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ گفت و گو در بین جریان ها و تشکل ها و سلایق مختلف سیاسی و همچنین دولت و ملت، منشور گفت و گوی سیاسی از سوی وزارت کشور به استان ها ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: برای اجرا و عملیاتی کردن منشور گفت و گوی سیاسی از نظرات و ایده های صاحب نظران و فعالان سیاسی استان استفاده می کنیم.
در این جلسه در خصوص 'آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی' بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایرنا، یکی از مهمترین اقدامات سیاسی دولت دوازدهم و وزارت کشور در سال 96، نگارش و ابلاغ منشور گفت وگوی سیاسی به استانداران سراسر کشور بود که می تواند زمینه ساز مفاهمه ملی در سال های پیش رو باشد.
این امیدواری وجود دارد که با اجرای دقیق منشور 9 ماده ای گفت وگوی سیاسی در کشور بتوان بسیاری از تندروی و کجروی های صورت گرفته در طی سال های 84 تا 92 که به شکلی نهادینه شده بود را با ایجاد یک همدلی و وحدت سراسری به کناری گذاشت و در مسیر خواست اکثریت ملت برای صعود به قله های پیشرفت و سربلندی، حرکت پرشتاب تری را تجربه کنیم.
8137/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...