4 درصدی‌های مفت خور کاری برای مردم نمی‌کنند


4 درصدی‌های مفت خور کاری برای مردم نمی‌کنند

طرف می‌گوید 8 ماه است حقوق نگرفته ام. چند تا از ما مسئولین جمهوری اسلای 8 ماه است حقوق نگرفته اید؟ چرا حقوق شما‌ها قطع نمی‌شود؟ فقط حقوق کسانی قطع می‌شود که اگر حقوقش قطع شود نان هم نمی‌تواند بخورد! حالا هی بنشینیم بگوییم امام صادق فرمود! امام صادق به سر ما خواهد زد!

پایگاه خبری تحلیلی فردا: حجت الاسلام انجوی نژاد از خطبا و روحانیون انقلابی شیراز در سخنرانی مهمی به بررسی وضعیت جامعه و مسئولین پرداخته و با انتقاد از کم کاری مسئولین در رسیدگی به امور مردم لازمه حل این مسائل را حضور فعال همه مردم دانست. او در این سخنرانی با انتقاد از کم کاری مسئولین ۴ درصدی عامل مهم بوجودآمدن این وضعیت را دوری این مسئولین از مردم دانست. متن بخشی از سخنان این خطیب انقلابی را در ادامه خواهید خواند.

آب را رساندند به خرمشهر، خیلی خوب! من با آقای یکتا هم صحبت کردم، شما هم خبر دارید که الان آن جا مشکل آب برجسته شده است، اما مشکل اصلی آن جا و خیلی از جا‌های کشور این است که کار ندارند. الان مشکل اقتصاد و بیکاری خیلی مشکل جدی‌ای شده است.

ما الان سه قشر در مملکت داریم:

قشر اول به شدت محروم اند. آن خانوم فریاد می‌زد و علنا فحاشی می‌کرد به مملکت که نان ندارم شب‌ها بخورم. این‌ها یک گروه اند. الان در مملکت ما این‌ها وجود دارند.

یک درصدی هم امثال من و شما‌ها وجود دارند. این‌ها گیرند. الحمدلله لباس دارند، خانه دارند، اما نیاز‌های دیگر هم دارند مردم. این برای یک زیارتش پول ندارد، برای یک تفریح ساده و مسافرت گیر است. تلویزیون هم صبح تا شب خانه‌های آن چنانی و مسافرت و... را پخش می‌کند، بچه او هم نگاه می‌کند و به پدرش می‌گوید ما با این‌ها که نشان می‌دهد فرق داریم، نداریم، چطوری است که ما تفریح نمیریم، زیارت نمی‌رویم، مشهد نمی‌رویم، قشم نمی‌رویم، کیش نمی‌رویم، روسیه و ترکیه نمی‌رویم، چطوری است؟ فقط ما لباس داریم و همین؟ پدر هم با خودش می‌گوید خبر نداری چقدر از زندگی خودم زده ام که توانسته ام برایت لباس آبرومند بخرم. این درصد دوم خیلی زیادند. فقیر و بدبخت و محتاج کمیته امداد نیستند، اما در زندگی شان لنگ اند.

یک گروه سوم هم داریم که متمول و غرق در رفاه اند که ۹۹ درصد مسئولین ما متعلق به این گروه سوم اند. آن یک درصد هم بهشان پیشنهاد شده، اما آدم بوده اند نپذیرفته اند. بدون شک ۹۹ درصد مسئولین ما خانواده‌های‌شان هیچ مشکل اقتصادی رفاهی تفریحی ندارند. شک نکنید!

وقتی این ۴ درصدی‌ها حاکمان ما هستند من و شما چه امیدی داریم که بنشینیم اینجا و غر بزنیم. من فردا دو تا چیز به درد بخور هم داشته باشم می‌فروشم و می‌دهم به فقرا. من همین لباسم که ۱۰-۲۰ سال است آن را دارم برایم بس است.

شما هم این کار را کنید و به دوستان تان هم بگویید. دلتان خوش است تزئینات دارید ... کم کنید آن‌ها را. نمی‌شود این طور زندگی کرد؟ بابا اگر مسئولین قرار بود درست یشوند درست می‌شدند.

الان سال ۹۷ است، وضع امکانات مسئولین بهتر از سال ۸۷ است، ۸۷ بهتر از ۷۷، آن هم بهتر از ۶۷، ۶۷ هم بهتر از ۵۷. قبل از ۵۷ هم که کلهم گدا بودند. ارث پدرشان نیست که. از من و تو خوردند. ما خبر نداریم که فلان چیز بیاد بیرون فلان چیز بیاد داخل پشتش چند صد میلیون برای فلان قبیله و خانواده است. درست هم نمی‌شود!

بنده میخواهم شروع کنم از فردا صبح هر چه در خانه مان متعلق به خودم است را بفروشم! چطوری شما اسم‌تان امام حسینی است، چطور شب‌ها خوابتان می‌برد و لقمه از گلوی‌تان پایین می‌رود؟ یک عده در فقر مطلق اند! مطلق! فلان بچه یک تلویزیون در خانه اش ندارد نگاه کند.

الهی که به حق حضرت زهرا خداوند در روز قیامت اگر شمر را هم بخشید، این مسئولین مفت خود را نبخشد. برای خودشان از پاویون بیایند، از پاوین بروند، بهترین پرواز را سوار شوند، بهترین غذا، پشت سر هم سمینار می‌گیرند! ول کن آقا.

من این کار‌ها را می‌کنم و از فردا نیروی دو خیریه خانواده‌ها و بچه‌ها می‌شوم. این دادزدن‌ها فایده ندارد! یک عده به مال حرام و مفت خوری، خودشان و خانواده شان عادت کرده اند. در عمرشان گرما و سرما نکشیده اند، بی آبی نکشیده اند، انقلاب کردیم که از جیب ما بخورند، آقایان بشوند همه کاره، خانواده شان هم در خارج تحصیل کنند؟!

ما تا کی باید رعایت مصالح را کنیم؟! من دیروز حسین یکتا را دیدم، باور کنی ۱۰ کیلو کم کرده بود. به من می‌گوید بابا داغون اند مردم، طرف نان ندارد بخورد. طرف می‌گوید ۸ ماه است حقوق نگرفته ام. چند تا از ما مسئولین جمهوری اسلای ۸ ماه است حقوق نگرفته اید؟ چرا حقوق شما‌ها قطع نمی‌شود؟ فقط حقوق کسانی قطع می‌شود که اگر حقوقش قطع شود نان هم نمی‌تواند بخورد! حالا هی بنشینیم بگوییم امام صادق فرمود! امام صادق به سر ما خواهد زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟