رسمی: تاریخ پخش فصل دوم سریال Deuce مشخص شد


رسمی: تاریخ پخش فصل دوم سریال Deuce مشخص شد

شبکه HBO به صورت رسمی تاریخ پخش فصل دوم سریال Deuce را مشخص کرده است، سریالی که چند وقتی است پخش شده و طرفداران به شدت منتظر ادامه آن هستند. پایان سریال بازی تاج و تخت غیر منتظره است و طرفداران را راضی خواهد...

شبکه HBO به صورت رسمی تاریخ پخش فصل دوم سریال Deuce را مشخص کرده است، سریالی که چند وقتی است پخش شده و طرفداران به شدت منتظر ادامه آن هستند.

پایان سریال بازی تاج و تخت غیر منتظره است و طرفداران را راضی خواهد کرد

بنابر اعلام رسمی شبکه HBO قسمت اول از فصل دوم سریال Deuce در تاریخ 9 سپتامبر (۱۸ شهریور) پخش خواهد شد. ساخت فصل دوم سریال Deuce که با فاصله کمی از پایان فصل اول تایید شده بود، بازهم در نیویورک جریان خواهد داشت ولی یک فاصله زمانی چند ساله در بینشان وجود دارد. فصل اول در سال 1971 جریان داشت ولی فصل دوم در سال 1978 جریان دارد، سال‌هایی که دیسکوها بسیار رواح داشتند.

دهه‌ی 70 میلادی در نیویورک، فرانک و وینسنت مارتینو دو برادر دو قلو عضو مافیا، خارج از کارهای مافیایی خود وارد دنیای ساخت فیلم‌های مستهجن مخصوص بزرگسالان می‌شوند که به تازگی در آن زمان ساخت آن‌ها قانونی شده بود.

مجموعه‌ی سریالی The Deuce را «دیوید سایمون» (David Simon) ساخته. سیمون سازنده‌ی مجموعه‌های موفقی مثل The Wire و Treme است. از بازیگران اصلی این سریال می توان به «جیمز فرانکو» (James Franco) در نقش دو برادر دو قلو- وینسنت و فرانک-، «مگی جلینهال» ( Maggie Gyllenhaal) که برای این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در گلدن گلوب شد، «امیلی مید» (Emily Meade) و «زویی کازان» (Zoe Kazan) اشاره کرد. کارگردانی این سریال توسط «جورج پلکانوس» (George Pelecanos) و دیوید سایمون انجام شده‌است.

فیلم‌برداری میسی ویلیامز در فصل آخر سریال بازی تاج و تخت به پایان رسید

جیمز فرانکو برای ایفای نقش در این سریال بسیار مورد تحسین قرار گرفت که به خاطر توانایی حضور همزمان در نقش دو بادر دوقلو بود. از طرف دیگر این مگی جلینهال است که در مرکزیت سریال قرار دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رسمی: تاریخ پخش فصل دوم سریال Deuce مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی