جباری پس از خداحافظی از فوتبال: رفتار مدیران استقلال با من زشت و بد بود/ دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتم


جباری پس از خداحافظی از فوتبال: رفتار مدیران استقلال با من زشت و بد بود/ دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتم

هافبک فصل گذشته استقلال پس از خداحافظی از فوتبال گفت که رفتاری که سال گذشته با او شده، زشت و بد بوده است.

مجتبی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال اظهار داشت: با توجه به شرایط سنی‌ام انتظار می‌رفت که یکی دو فصل دیگر بازی کنم، اما به دلیل اتفاقات تلخی که برایم در استقلال افتاد، شرایط فیزیکی، مصدومیت‌ها، دوری از تمرینات و همچنین عدم همکاری با استقلال دیگر انگیزه‌ای نبود تا در کنار تیم مورد علاقه‌ام و هواداران بازی کنم. به همین دلیل، زمانش رسید که از فوتبال کناره‌گیری کنم.

وی در مورد رفتارهایی که مسئولان استقلال با او در سال گذشته انجام دادند، گفت: همان سالی که از استقلال به سپاهان رفتم، این اتفاقات افتاد و من را کنار گذاشتند. پس از آن برخی‌ها فکر کردند که از استقلال به قطر رفتم، در صورتی که در سپاهان بودم و پس از اینکه بنا به دلایلی نتوانستم با این تیم ادامه دهم، راهی قطر شدم.

«الان در استقلال کسی جوابگو نیست.» هافبک پیشین استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در مقطعی، خطابم به وزیر ورزش و جوانان بود که نحوه اداره بازیکنان جوان و با استعداد این گونه نیست، اینکه قراردادهای یک‌ساله‌ بسته شود و بازیکنان همیشه نگران پول‌شان باشند.

جباری با اشاره به رفتارهایی که با او شد، عنوان کرد: پیش از من هم با بازیکنان دیگر چنین رفتاری شده بود، اما رفتارشان با من زشت و بد بود. حتی نتوانستند تشکر کنند و احترام بگذارند. اینها کسانی هستند که فوتبال را نمی‌شناسند و مدیریت می‌کنند. اینها اتفاقات خوبی نیست. این ضعف‌ها در فوتبال ما بوده و امیدوارم فکر اساسی برای آن شود. امیدوارم آدم‌هایی به این فوتبال بیایند که بدانند در چه جایگاهی هستند و ارزش تیم را بدانند و دنبال جلب رضایت هواداران به هر قیمتی نباشند. فوتبال ما پتانسیل زیادی دارد، اما از ظرفیت کم آن استفاده شده است.

وی در مورد وضعیت فعلی استقلال و نگرانی هواداران از آینده تیم به تسنیم گفت: استقلال با زحمات و حمایت هواداران گلیمش را از آب بیرون می‌کشد، اما مهم این است که هدفگذاری شده و از پایه درست شود. امیدوارم زمانی برسد که اتفاقات خوبی بیفتد و متوجه شوند که چقدر کم کاری شده و توانایی‌های فوتبال و باشگاهی به هدر رفته است. تیم‌های رقیب ما در آسیا کارهای‌شان را منظم انجام داده، تیم‌شان را تقویت کرده‌اند و انگیزه زیادی دارند و امیدوارم در زمان باقیمانده بازیکنان خوبی بگیرند و نتایج خوبی هم کسب کنند. مدیران باشگاه باید تمرکزشان را روی این اصل بگذارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس