راه‌اندازی شبکه صادراتی برای برطرف کردن مشکلات کارخانه‌ها


راه‌اندازی شبکه صادراتی برای برطرف کردن مشکلات کارخانه‌ها

رئیس خانه صنعت و معدن کشور از راه‌اندازی یک شبکه صادراتی توسط خانه‌های صنعت و معدن در سراسر کشور برای برطرف کردن مشکلات کارخانه‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از مواد اولیه و صادرات خبر داد و گفت: تأمین منابع مالی و تأمین و اصلاح منابع انسانی که از مشکلات بازار تولیدات است توسط این تیم ارزیابی و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید «عبدالوهاب سهل‌آبادی» 20 تیرماه در آئین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آمریکا یک کشور قلدر با یک رئیس‌جمهور بی‌منطق است که در صدد بر هم زدن وحدت و انسجام در ایران است.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور در ادامه خاطرنشان کرد: باید دشمنان نظام بدانند که اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای از هر طریقی به نظام وارد شود، آرام نخواهیم نشست.

وی گفت: ضرورت دارد که دیون معوق بانک‌ها برای مدتی فریز شوند تا صنعتگران جان تازه‌ای بگیرند زیرا این دیون صنعتگران را بیچاره می‌کند.

سهل‌آبادی با اشاره به شرایط سخت پیش آمده در اقتصاد کشور، افزود: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند ما را از این تنگنا نجات دهد، تولید است و تولیدکنندگان در این مهم نقش بسزایی خواهند داشت.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور در ادامه خاطرنشان کرد: فرماندهان و سربازان این جنگ اقتصادی تولیدکنندگان هستند که باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مورد حمایت قرار گیرند.

سهل‌آبادی با اشاره به حمایت سازمان صنعت و معدن و سازمان‌های متولی از تولید، خاطرنشان کرد: وصول ارزش افزوده بار بسیار سنگینی است که بر دوش صنعتگران و تولیدکنندگان گذارده‌اند.

وی از تشکیل یک گروه کارشناسی با حضور اساتید خبره به‌منظور ارزیابی کارخانه‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور با اشاره به شیوع بیماری‌ها در شهرهای صنعتی، تصریح کرد: لازم است به سمت و سوی صنایع پاک برویم، چون نباید این استان دچار بیماری‌های حاصل از صنعت شود.

سهل‌آبادی ادامه داد: ضرورت دارد که دیون معوق بانک‌ها برای مدتی فریز شوند، چون این دیون صنعتگران را بیچاره می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: صنعت‌گری که به بانک وام با سود 40 درصد بدهکار است، ضربه سنگینی خواهد خورد و در شأن صنعت‌گران نیست که به‌علت مشکلات اقتصادی در زندان به سر ببرند.

رئیس خانه صنعت و معدن کشور به شبکه توزیع استان اشاره کرد و گفت: باید با فرهنگ‌سازی توسط فروشنده‌ها، شبکه توزیع به یاری شبکه تولید بیاید و با همدلی بر این جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

سهل‌آبادی استفاده از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری را الزامی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت گردشگری در این استان می‌تواند موجب رونق اقتصادی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل