طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در نشست طرح تقویت مبانی اعتقادی با اشاره به اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود، اظهار داشت: طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال بختیاری در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن فرهنگ اسلامی جامعه را هدف قرار داده است، اظهار داشت: تهاجم فرهنگی دشمن از مهمترین اهداف دشمن است تا ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی یک طرح فرهنگی است که طی سال های اخیر در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است و برکات بسیار زیادی در جامعه داشته است.

کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه از مهمترین اهداف دشمن است

وی گفت: کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه و تغییر فرهنگ اسلامی از مهمترین اهداف دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی به مدت ۲۵ روز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: این طرح با حضور ۱۳ سخنران برجسته کشوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری از ۲۳ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4344111

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرد تهرانی از بالای پل عابر به پایین پرتاب شد / له شدن جسد او بعد از رد شدن خودرو