تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی


تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

همانگونه که می‌دانید برای داشتن اندام متناسب باید بیشتر تلاش کرد. با جیمیتو همراه باشید تا راهکارهایی برای رسیدن به تناسب اندام را به شما آموزش دهیم. تناسب اندام بانوان با انجام این 5 ورزش امکان پذیر است اگر قصد این را دارید که به تناسب اندام برسید در این بخش شما را با 4 ورزش ساده و کاربردی آشنا خواهیم کرد تا به یک بدن سفت و بدون...

همانگونه که می‌دانید برای داشتن اندام متناسب باید بیشتر تلاش کرد. با جیمیتو همراه باشید تا راهکارهایی برای رسیدن به تناسب اندام را به شما آموزش دهیم.

تناسب اندام بانوان با انجام این ۵ ورزش امکان پذیر است

اگر قصد این را دارید که به تناسب اندام برسید در این بخش شما را با ۴ ورزش ساده و کاربردی آشنا خواهیم کرد تا به یک بدن سفت و بدون چربی برسید.

تناسب اندام بانوان با بادی پامپ

تمرینات بادی پامپ عبارت است اند از تمرینات هوازی و قدرتی که در آنها از هالتر و دمبل برای اجرای تمرینات استقامتی استفاده می‌شود. در هر جلسه یک ساعته از این ورزش حدود ۶۰۰ کالری می‌سوزانید و با انجام سوخت و ساز بدن کاهش چربی و لاغر شدن برای شما دست یافتنی‌تر خواهد شد.

تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

تناسب اندام بانوان با شنا

تاثیر شنا بر تناسب اندام، نتیجه‌ی توفانی از کالری سوزی و به‌کار گیری ماهیچه‌هاست. شنای آرام و معمولی ۵۰۰ کالری در ساعت می‌سوزاند، در حالیکه شنای حرفه‌ای و قدرتی در همین مدت حدود ۷۰۰ کالری انرژی مصرف می‌کند. چون غلظت آب تقریبا ۸۰۰ برابر هواست، هر حرکت دست یا پا به نوعی یک تمرین مقاومتی کوچک برای کل بدن به‌ویژه مرکز بدن، باسن، شانه‌ها و بازوها محسوب می‌شود.

تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

تناسب اندام بانوان با باراسل

باراسل در واقع انتقال حرکات باله از حالت ایستاده به حالت خوابیده و روی زمین است. باراسل شامل بخشی از حرکات قدرتی و کششی باله است که روی عضلات نزدیک کننده و دور کننده ران به طور مداوم کار می‌کند بنابراین استقامتی نیز محسوب می‌شود. تمرینات باراسل باعث افزایش انعطاف‌پذیری، کاهش سایز به ویژه در قسمت پایین‌تنه (پاها، شکم و پهلوها) و کاهش وزن می‌شود.

تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

تناسب اندام بانوان با طناب زدن

طناب زدن، یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن است. طبق برآورد موسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می‌سوزاند. این انرژی معادل انرژی مصرفی در ورزش دو با سرعت حدود ۱۰ کیلومتر در ساعت است که سرعت بالایی به حساب می‌‌آید.

تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

تناسب اندام بانوان با کرانچ قایقی

بنشینید و پاهای خود را روی زمین بگذارید. زانوها را خم کنید و دست‌ها را زیر آن‌ها قرار دهید. قفسه سینه را بالا بکشید و شانه‌ها را عقب بدهید. عضلات شکم خود را درگیر کنید و پاها را بالا بکشید تا به موازات کف زمین درآیند (زانوها باید همچنان خم باشند)، تعادل خود را باید با استخوان‌های نشیمنگاه حفظ کنید.

تناسب اندام بانوان با انجام این حرکات ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته