9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید


9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

سریال مردگان متحرک یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و همگان منتظر پخش فصل نهم سریال Walking Dead هستند. به تازگی اولین پوستر از فصل نهم سریال Walking Dead منتشر شده است که آن شاهد حضور ریک گرایمز با بازی «اندرو لینکولن» (Andrew Lincoln)، دریل...

سریال مردگان متحرک یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و همگان منتظر پخش فصل نهم سریال Walking Dead هستند.

به تازگی اولین پوستر از فصل نهم سریال Walking Dead منتشر شده است که آن شاهد حضور ریک گرایمز با بازی «اندرو لینکولن» (Andrew Lincoln)، دریل دیکسون با بازی «نورمن ریداس» (Norman Reedus)، مگی گرین با بازی «لورن کوهن» (Lauren Cohan)، کارول پلیتر با بازی «ملیسا مک براید» (Melissa McBride) و میشون با بازی «دانای گوریرا» (Danai Gurira)، هستیم. با این حال، این تصویر شهر واشینگتن را نشان می‌دهد که سرانجام ظاهرا قرار است در فصل نهم سریال The Walking Dead به این شهر سفر کنیم، اما علاوه‌بر کاخ سفید نابود شده، نکته جالب دیگر این تصویر یک هلیکوپتر در حال پرواز است که احتمالا به پایان فصل هشتم این سریال ربط دارد. ما در این مقاله به 9 مورد که قبل از پخش فصل نهم لازم است از آن‌ها اطلاع داشته باشید، خواهیم پرداخت.

1- جدایی اندرو لینکولن و لورن کوهن

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

بازیگر نقش اول سریال Walking Dead، اندرو لینکولن، و یکی از بازیگران اصلی از فصل‌های ابتدایی، لورن کوهن، قبل از رسیدن به نیمه ابتدایی فصل نهم، از تیم بازیگری جدا خواهند شد. جدایی لینکولن قبل از پایان فصل هشتم به صورت رسمی اعلام شده بود و مثل اینکه کوهن نیز تنها برای شش قسمت ابتدایی فصل نهم سریال Walking Dead قرارداد دارد که این موضوع به این معنی است که هر دو قبل از رسیدن به نیمه ابتدایی سریال، راه خود را جدا خواهند کرد. با جدایی این دو این نورمن ریداس خواهد بود که نقش اول سریال می‌شود و قراردادی 20 میلیون دلاری با شبکه AMC امضا کرده است.

کوهن پس از جدایی از سریال Walking Dead قرار است در یک اثر جاسوسی درام Whiskey Cavalier حضور داشته باشد و از طرف دیگر «چاندلر ریگز» (Chandler Riggs) بازیگر نقش کارل، اعلام کرده که لینکولن می‌خواهد که زمان بیشتری را در کنار خانواده خود صرف کند. خود لینکولن در مورد از دست دادن علاقه خود به ادامه کار گفته بود:” من همیشه فکر می‌کردم که کارل آینده این سریال خواهد بود و اصلا هدف اصلی این است که او جایگزین من شود و مشعل را در دست بگیرد.” همسر و پسر ریک تنها عامل زنده ماندن او از ابتدای سریال بودند و از دست دادن هر دو آن‌ها باعث دلسرد شدن اندرو لینکولن شده است: ” از دست دادن دومین موتور و عامل زنده ماندن در ان نقطه از داستان برای من مثل پایان یک فصل نبود، بیشتر شبیه پایان یک کتاب بود.”

2- سازنده جدید

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

اسکات گیمپل که از فصل چهار تا هشت سازنده و شورانر سریال محسوب می‌شد ترفیع مقام یافته و اکنون رئیس دفتر محتوای سریال Walking Dead در AMC هست. گیمپل به کار خود به عنوان تهیه کننده اجرایی ادامه خوهد داد وظایف مربوط به شورانر را به انجلا کنگ سپرده است که برای اولین بار قصد انجام چنین کاری را دارد. انجلا گنگ از سال 2011 نویسنده و تهیه کننده مجموعه محسوب می‌شود. طرفداران باید بدانند که کنگ داستان قسمت‌های بسیار به یاد مادنی مثل قسمت 16 از فصل 4 که در آن به بدترین شکل ممکن حساب ادعا کنندگان را رسید یا قسمت 8 از فصل 8 به نام How It’s Gotta Be که کارل از الکساندریا در مقابل حمله ناگهانی ناجیان دفاع کرد. از این رو می‌توان اطمینان داشت که فصل نهم در دستان توانایی قرار دارد و حتی خود گیمپل نیز به این موضوع اعتراف کرده است:

موضوعات تازه در داستان بر اساس ایده‌های او به وجود امده‌اند و با نوعی نواری که پیش از این دیده نشده، داستان را جلو می‎‌برد. به‌علاوه او از فصل دوم همراه سریال بوده و خیلی خوب با تمام جنبه‌های سریال Walking Dead آشنا است. در همین سال هم که من بر روی فصل هشتم، نهم و فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead کار می‌کردم، مسئولیت‌های او بیشتر از قبل شدند. به همین خاطر اینگونه نیست که او در این زمینه سابقه ندارد و با مسئولیت‌های جدیدش آشنایی ندارد. او به خوبی می‌داند که کلیدهای مجموعه چه چیزهایی هستند و همه شرایط برای انجام این کار را دارد.

خود کنگ نیز کفته بود که فصل نهم سریال Walking Dead حس و حال جدیدی خواهد داشت و بین دو فصل چند سال اختلاف زمانی وجود دارد و تمرکز بیشتر از هرچیزی بر روی رابطه شخصیت‌های اصلی قرار گرفته است.

3- فاصله زمانی

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

همانطور که در بالا گفتیم قرار است یک فاصله زمانی میان فصل هشت و نهم وجود داشته باشد ولی هنوز میزان دقیق این پرش زمانی مشخص نشده است. چنین فاصله در کتاب مصور نوشته شده توسط رابرت کرکمن پس از آرک All Out War وجود داشت. در قسمت 127 جلد 22 و با شروع آرک داستانی A New Beginning یک پرش زمانی وجود داشت و همه چیز 2 سال جلوتر رفته تا دو سال به جریانات بعد از شکست نیگان پرداخته نشد. ظاهر بازیگران برای فصل نهم سریال Walking Dead به این اشاره دارد که ما با اقتباس از آرک A New Beginning طرف هستیم. از آنجایی که فیلم‌برداری از ماه می آغاز شده است تصاویری منتشر شده ظاهر جدید بازیگران را نشان داده که ریش کامل ریک و آرون مهم‌ترین آن‌ها است. در انتها فصل هشت مگی همچنان براردار بود ولی در پوستر منتشر شده، دیگر شکم او به حالت قبل از بارداری برگشته است. در کتاب مصور مرداگان متحرک ما در قسمت 130 بود که برای اولین بار بچه مگی و گلن که اسمش هرشل است را دیدم و در آن موقع این بچه دو سال سن داشت. البته این اختلاف زمانی در سریال الزاما می‌تواند دو ساله نباشد و مقدار آن بنا به صلاح دید سازندگان بیشتر یا کمتر شود.

4- شخصیت‌های جدید

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

ما در فصل نهم شاهد شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود که جمع کردن تیم بازیگری آن‌ها برای AMC هزینه زیادی داشته است. دو تا از شخصیت‌هایی که از کتاب مصور وارد سریال می‌شوند یومیکو و مگنا نام دارند و اضافه شدن آن‌ها پیش از این تایید شده بود. این دو شخصیت جدید در مبارزه علیه گروه نجوا کنندگان (Whisperers) که از گوشت مردگان برای استتار استفاده می‌کنند، نقش بسزایی دارند. همچنین شخصیت‌های جدید فقط مربوط به کتاب مصور نیستند و چندین شخصیت نیز مخصوص خود سریال هستند. این شخصیت‌ها عبارت هستند از دانته، مارکو، کن و رهبر Whisperers، الفا، و دست راست او، بتا. همچنین آیوی نش و مالن مک‌آلیف که به نوعی بازیگر مهمان فصل پیش بودند، برای فصل نهم سریال Walking Dead به بازیگران اصلی ارتقا یافته‌اند.

5- به سوی تمدن

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

از آنجایی که جنگ بزرگ به پایان رسیده است جامعه‌های کوچک درون سریال پیشرفت به سوی تمدن را آغاز می‌کنند. اسکات گیمپل در این مورد گفته است:

من فکر می‌کنم چیزی که در مورد فصل جدید هیجان انگیز خواهد بود این است که داستان واقعا تکامل می یابد. با توجه به مکالمه در قسمت پایان فصل پیش، اهداف و جاه‌طلبی همه بزرگ‌تر شده است. دیگر با یک هدف برای بقا که همه با آن آشنا شده‌اند طرف نیستیم، حالا که بقا دیگر مسئله اصلی نیست، افراد به سراغ تمیدن رفته‌اند. ریک و متحدانش حال در جهت رسیدن به هدفی بسیار بزرگ قدم برمی‌دارند، هدفی که کارل نیز به دنبال آن بود. خلق چنین آینده نیازمند همکاری است. در این فصل مقیاس همه چیز بزرگ‌تر است، به همین خاطر با یک داستان جدید و مشکلات متفاوتی طرف هستیم.

در فصل نهم سریال Walking Dead ریک باید با واکنش دیگران به این تصمیم که از جان نیگان گذشت کنار بیاید. مگی و دریل از این ریک نیگان را نکشت ناراضی بودند و این موضوع در فصل جدید تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. در این فصل خبری از جنگ داخلی بین اجتماع‌ها نیست و تمرکز اصلی بر روی رشد آن‌ها است و در این میان تمرکز ما بر روی هیلتاپ بیشتر خواهد بود.

6- در حرکت

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

همانند نیمه دوم فصل چهار و نیمه اول فصل پنجم، شخصیت‌ها زمان زیادی را در مسیر و جاده می‌گذارنند و این موضوع توسط یک منبع داخلی تایید شده است. همچنین مناطق جدیدی نیز در فصل نهم سریال Walking Dead خواهیم دید که مهم‌ترین آن واشنگتن خواهد بود. همچنان الکساندریا مرکز تمدن اصلی خواهد بود ولی مقیاس سریال بزرگ‌تر از قبل شده و پایتخت آمریکا یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که شخصیت‌ها مورد علاقه ما از آن دیدار می‌کنند.

7- مرکزیت زنان

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

شورانر فصل نهم سریال Walking Dead در مصاحبه‌ای قول این را داد که شخصیت‌های زن اصلی در سریال که شامل میشون، مگی و کارول نقش مهم‌تر و بزرگ‌تر از قبل خواهند داشت.

ما قرار است با داستان بسیار خوبی برای زنان در سریال روبه رو شویم. این موضوع برای کسانی که به شخصیت‌های میشون، مگی و کارول علاقه‌مند است بسیار خوشحال کننده است. البته که ریک و دریل هم از شخصیت‌های مورد علاقه ما هستند ولی ما برنامه خاصی برای ای سه نفر داریم. همچنین نقش شخصیت‌ها مکمل نیز پررنگ‌تر شده است و داستان همه به خصوص Anne بسیار عالی هست. در واقع ما قرار است در فصل آینده جنبه‌های متفاتی از شخصیت Anne را ببینیم. او به هلیکوتری مرموزی که در انتهای فصل هشتم وارد ماجرا شد ربط دارد.

هلیکوتری که به نظر می‌رسد که در فصل نهم نیز تاثیر زیادی داشته باشد و می‌توانیم آن را در پوستر منتشر شده نیز مشاهده کرد.

8- بازگشت شخصیت شین

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

در سایت ComicBook گزارش شده است که شخصیت شین با بازی «جان برانتال» (Jon Bernthal) در فصل جدید بازخواهد گشت. شین در دو فصل ابتدایی نقش دوست صمیمی ریک را برعهده داشت ولی معلوم نیست میزان حضورش در فصل نهم به چه اندازه است. جان برانتال پس از حضور در این سریال موفقیت‌های زیادی کسب کرده و در چندین فیلم هالیوودی خوش درخشیده است آما نقطه عطف کارنامه در این چند سال بازی در نقش فرانک کسل یا همان پانیشر در سریال بسیار خوب The Punisher از شبکه نتفلیکس هست. هرچند که به نظر می‌رسد حضور شین در سریال کوتاه باشد ولی خود برانتال تایید کرده است که در نیمه ابتدایی سریال او را خواهیم دید. این احتمال وجود دارد که حضور او مربوط به یک فلش بک یا توهم از سوی ریک، در حال مرگ باشد.

9- تاریخ پخش تریلر فصل نهم

9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

کامیک‌کان، رویدادی است که سریال مردگان متحرک همیشه در ان حضوری فعال داشته است و امسال نیز ما شاهد پنل The Walking Dead و Fear The Walking Dead در آن خواهیم بود. در این پنل علاوه‌بر اینکه انتظار می‌رود تریلر فصل نهم سریال Walking Dead پخش شود؛ بازیگرانی مثل اندرو لینکولن، ملیشیا مکبراید، دانای گوریرا، نرمن ریداس، جفری دین مورگان، کیم دیکنز، آلیشیا دبنام کری، کلمن دومینگو و لنی جیمز حضور دارند. در کنار آن‌ها ما شاهد حضور تهیه کنندگان اجرایی سریال نیز هستیم که به سوالات طرفداران پاسخ دهند. همچنین انتظار می‌رود که فصل نهم از اواسط ماه مهر پخش شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
9 مورد که قبل از تماشا فصل نهم سریال Walking Dead باید بدانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس