توییتر 70 میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد


توییتر 70 میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا گفته بودند که روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا مداخله کرده و یکی از این کانال‌ها که روس‌ها توسط آن انتخابات را به نحو مطلوب خود جهت‌دهی کرده‌اند، شبکه‌های اجتماعی بوده است. با وجود در پیش رو بودن انتخابات میان دوره‌ای سال 2018 ایالات متحده، این آژانس‌ها باز هم انتظار این چنین مداخله‌ای را دارند. جدای از...

توییتر 70 میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا گفته بودند که روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا مداخله کرده و یکی از این کانال‌ها که روس‌ها توسط آن انتخابات را به نحو مطلوب خود جهت‌دهی کرده‌اند، شبکه‌های اجتماعی بوده است. با وجود در پیش رو بودن انتخابات میان دوره‌ای سال ۲۰۱۸ ایالات متحده، این آژانس‌ها باز هم انتظار این چنین مداخله‌ای را دارند. جدای از همه اخبار منتشر شده در این خصوص، شاید عجیب‌ترین آنها مربوط به توییتر باشد که به گزارش Washington Post روزانه بیش از یک میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

در دو ماه گذشته بیش از هفتاد میلیون حساب کاربری معلق شده و این تعداد از ماه اکتبر دو برابر شده است. اطلاعات منتشر شده توسط این نشریه نشان می‌دهد که تعلیقات ماه جولای با نرخ ثابتی ادامه داشته است و البته این کار تاثیر منفی زیادی بر روی شرکت و سهامداران آن گذاشته است.

توییتر 70 میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد

این تغییر رویه در سیاست‌های شرکت مطمئنا ریشه در تغییر عقیده مدیران آن دارد. Del Harvey، جانشین مدیر در بخش اعتبار و امنیت، به تازگی اعلام کرده بود که شرکت در حال استفاده از یک فناوری جدید برای یافتن حساب‌هایی است که لیاقت معلق شدن را دارند. وی همچنین در مصاحبه‌ای که هفته پیش داشته است، با اشاره به اهمیت بیشتر امنیت در برابر آزادی بیان عقیده، ابراز کرد که:

این رو هم بخون:

توییتر برخی اکانت‌های گروه‌های افراطی خشونت‌طلب را از لیست نتایج جستجو…

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در خصوص نحوه تفکر ما در مورد تعادل بخشی به آزادی بیان شخصی در مقابل سخنان شخص دیگر است. اگر افراد حس امنیت نداشته باشند آزادی بیان معنایی نخواهد داشت.

کارخانه ساخت ترول‌های اینترنتی روسیه تحت عنوان آژانس تحقیقات اینترنتی، در زمان انتخابات سال ۲۰۱۶ بیش از سه هزار حساب کاربری در توییتر داشته است. براساس ادعای توییتر، در آن زمان رد پای بیش از پنجاه هزار حساب اتومات در این شبکه اجتماعی به دولت روسیه باز می‌گشته است.

توییتر 70 میلیون حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد

در پستی که در وبلاگ این شبکه در اواخر ماه میلادی قبل منتشر شد، اعلام شد که ماهیانه حدود ده میلیون حساب کاربری مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این کار برای شناسایی صاحبان حساب‌ها، با استفاده از تایید شماره تلفن یا آدرس ایمیل صورت می‌پذیرد. در پایان سال میلادی گذشته، توییتر ۳۳۰ میلیون کاربر فعال به صورت هفتگی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط