طرز تهیه ترشی فلفل هندی خوشمزه و تند خانگی به روش هندی ها


ترشی فلفل هندی یکی از پرطرفدارترین انواع ترشیجات است که به راحتی می توانید در کنار انواع غذا از آن استفاده کنید. ما در این مقاله از سایت کوکا آموزش درست کردن ترشی فلفل هندی یا فلفل هابانرو در خانه را برای شما ارائه کرده ایم. مواد لازم برای تهیه ترشی فلفل هندی یا هابانرو […] The post طرز تهیه ترشی فلفل هندی خوشمزه و تند خانگی به روش هندی...

طرز تهیه ترشی فلفل هندی خوشمزه و تند خانگی به روش هندی هاطرز تهیه ترشی فلفل هندی

مواد لازم برای تهیه ترشی فلفل هندی یا هابانرو

فلفل هندی یا فلفل هابانرو – 20 عدد سرکه سفید – 1 فنجان آب – 1 فنجان شکر (به دلخواه) – 1 قاشق غذاخوری نمک – 1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده – 1 قاشق غذاخوری

دستور تهیه ترشی فلفل هندی

فلفل هندی را حلقه حلقه ببرید و اگر می خواهید کمتر تند شود دانه های آن را جدا کنید، حالا فلفل، آب، سرکه سفید، شکر، نمک و سیر را به آن اضافه کرده و بر روی اجاق بگذارید تا با حرارت ملایم به جوش آید.

ظرف را از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد شود سپس در یک ظرف شیشه ای بریزید و بگذارید یک ساعت بماند و سپس از آن استفاده کنید.

اگر می خواهید ترشی فلفل هندی شما خوشمزه تر شود، شیشه را در دمای محیط بگذارید تا برسد و بهتر طعم بگیرد، پس از یک تا دو هفته ترشی فلفل هندی آماده است، می توانید آن را در کنار انواع غذا مصرف کنید.

نکته مهم

برای جلوگیری از سوزش دست ها هنگام تهیه ترشی فلفل هندی حتما از دستکش استفاده کنید.

در ادامه بخوانید : خواص فلفل هندی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع ترشی و مربا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت