برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی دوم بازی Rocket League وجود ندارد


برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی دوم بازی Rocket League وجود ندارد

استودیوی «سایانیکس» (Psyonix) به‌تازگی اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه‌ی نسخه‌ی دوم بازی Rocket League ندارد. بازی Rocket League بیش از 46 میلیون بازیکن دارد و 6.5 میلیون بازیکن به‌طور ماهانه و 1 میلیون بازیکن به‌طور روزانه به تجربه‌ی آن می‌پردازند. با وجود...

استودیوی «سایانیکس» (Psyonix) به‌تازگی اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه‌ی نسخه‌ی دوم بازی Rocket League ندارد.

بازی Rocket League بیش از 46 میلیون بازیکن دارد و 6.5 میلیون بازیکن به‌طور ماهانه و 1 میلیون بازیکن به‌طور روزانه به تجربه‌ی آن می‌پردازند. با وجود عناوینی نظیر Fortnite و PUBG که صحنه‌ی بازی‌های آنلاین را تسخیر کرده و در اختیار خود گرفته‌اند، این عنوان همچنان مخاطبان خاص خود را دارد و تاکنون هیچ اثری از پسرفت از خود نشان نداده است. به نظر می‌رسد همین دلیلی است برای اینکه چرا سازندگان قصد ساخت نسخه‌ی جدیدی از آن را ندارند.

به گفته‌ی کارگردان بازی Rocket League یعنی «اسکات رودی» (Scott Rudi)، سایانیکس با این عنوان مانند یک پلتفرم رفتار می‌کند و سعی دارد که به جای ساخت دنباله‌ای برای آن، محتویات جدیدی را برای رشد بیشتر این پلتفرم ارائه دهد. با این وجود که بسیاری از بازی‌ها سالانه‌ نسخه‌های جدیدی دریافت می‌کنند، عناوین بسیاری هم مانند این عنوان وجود دارند که در نقش یک سرویس عمل می‌کنند. رودی در گفت و گو با گیم‌اسپات راجع به نسخه‌ی دوم بازی Rocket League چنین توضیح داده است:

ترجیح این است که با این بازی به عنوان یک سرویس رفتار شود. باارزش‌ترین چیز در ماه بازی ما، طرفداران هستند. بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهیم، به خاطر نگه داشتن آن‌ها در کنار خودمان است و به خاطر اینکه همچنان نسبت به بازی ما علاقه‌مند و مشتاق باشند. ما می‌خواهیم که تجربه‌ای بسیار خوب را برای بازی‌بازان فراهم کنیم تا طی سال‌های آینده با آن سرگرم شوند.

وی در ادامه افزوده است:

ما می‌خواهیم که این ادامه پیدا کند و نمی‌دانم که با نسخه‌ی دوم بازی Rocket League چکار کنم. ترجیح می‌دهم که بیشتر تلاش کنم تا بازی کنونی را گسترش دهم. این عنوان عملکردی عالی دارد و اتفاقات زیادی پیش روی آن است. پس برنامه‌ای برای ساخت بازی Rocket League 2 وجود ندارد.

پیش از این، «جرمی دانِم» (Jeremy Dunham) به عنوان مدیر استودیوی سایانیکس طی مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی Kinda Funny Games در سال 2017 در این خصوص گفته بود:

چرا باید به این جامعه‌ی بازی‌بازان بزرگ که ساخته‌ایم و همچنان هم در حال رشد هست، بگوییم “عنوانی که آن را بازی می‌کنید 12 ماه دیگر وجود نخواهد داشت ولی ما می‌خواهیم که باری دیگر به ما پول دهید و یک بازی دیگر را تجربه کنید”؟

او همچنین به این موضوع اشاره کرده بود که این نحوه‌ی ساخت بازی‌ها به پایان خود نزدیک است. به نظر می‌رسد که سایانیکس بعد از گذشت یک سال همچنان بر نظر خود پایبند است، با وجود اینکه بازی Fortnite بسیاری از مخاطبان عناوین آنلاین را به خود جذب کرده و می‌کند.

بازی Rocket League هم‌اکنون در دسترس پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ قرار دارد.

نظر شما راجع به ساخت نسخه‌ی دوم بازی Rocket League چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی دوم بازی Rocket League وجود ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟