ابوالقاسمی از سرپرستی کاروان قرآنی نور کناره‌گیری کرد


ابوالقاسمی از سرپرستی کاروان قرآنی نور کناره‌گیری کرد

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام قاریان و حافظان از کناره‌گیری ابوالقاسمی از سرپرستی کاروان قرآنی نور خبرداد و علت این اقدام را مشکلات شخصی ایشان دانست.

محمد تقی میرزاجانی رییس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و مسئول دبیرخانه کمیته اعزام قاریان و حافظان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از سرپرستی علی قاسم‌آبادی برای کاروان قرآنی حج تمتع 97 خبرداد و در این باره گفت: پیش از اینکه اسامی اعضای کاروان قرآنی نور به بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت اعلام شود، احمد ابوالقاسمی به دلایل مشکلات شخصی از سرپرستی این کاروان کناره‌گیری کرد.

وی افزود: دوره‌ توجیهی و آموزشی برای قاریان، حافظان و اعضای گروه تواشیح اعزامی به حج امسال چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و نکات آموزشی، پزشکی و نحوه اجرای مناسک حج برای اعضای کاروان قرآنی نور ارائه می‌شود.

بر پایه این گزارش، کمیته اعزام و دعوت قاریان سال گذشته از اعزام کاروان نور به دلیل رعایت مصالح و منافع قاریان با پیشینه جنایت آل‌سعود در حج 94، از حضور در حج تمتع جلوگیری کرد و بعثه مقام معظم رهبری، برای اینکه کاروان‌های حج خالی از قاری نباشند، تعداد 13 قاری، حافظ و گروه تواشیح را به حج اعزام کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟