بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!


بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

رسانه کلیک – شرکت های چینی فعالیت گسترده ای در صنعت گوشی های هوشمند دارند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های چینی بازار می پردازیم. در گذشته بیشتر شرکت های چینی برای تولید گوشی های هوشمند خود از برندهای محبوبی همانند اپل و سامسونگ کپی برداری می کردند. با این حال در سال […] نوشته بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید! اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت های چینی فعالیت گسترده ای در صنعت گوشی های هوشمند دارند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های چینی بازار می پردازیم.

در گذشته بیشتر شرکت های چینی برای تولید گوشی های هوشمند خود از برندهای محبوبی همانند اپل و سامسونگ کپی برداری می کردند. با این حال در سال های اخیر کمپانی های فعال در کشور چین پیشرفت کرده اند و محصولاتی با طراحی جذاب و نوآورانه را روانه بازار کرده اند.

در حال حاضر اگر خواهان خریداری گوشی هوشمند جدیدی باشید باید گوشی های چینی را نیز در لیست خرید خود قرار دهید. برخی از دستگاه های موجود در این لیست در بازارهای خاصی به فروش می رسند با این حال می توان آن ها را به وسیله فروشندگان متفرقه خریداری کرد.

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های چینی می پردازیم، در ادامه با کلیک همراه باشید.

هواوی P20 پرو

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

پرچمدار جدید هواوی یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 محسوب می شود. این دستگاه از طراحی زیبایی بهره می برد و باتری آن شارژدهی بالایی دارد. یکی از ویژگی های جذاب این اسمارت فون استفاده از دوربین اصلی سه گانه است.

هواوی P20 پرو به علت دوربین باکیفیت خود و همچنین قابلیت های زیادی که در اختیار کاربر قرار می دهد یکی از بهترین گوشی های چینی موجود در بازار محسوب می شود که در بسیاری از کشورها قابل خریداری است.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.1 اینچی OLED پردازنده Kirin 970 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دوربین اصلی سه گانه مجهز به سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی

ویوو NEX S

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

شرکت ویوو در گذشته از گوشی مفهومی Apex رونمایی کرده بود با این حال به تازگی این کمپانی نمونه تجاری این دستگاه را با نام NEX معرفی کرده است (ویوو NEX S معرفی شد؛ بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار). این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد و فاقد برش نمایشگر است.

ویوو NEX S دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالایی است. به علت عدم وجود بریدگی صفحه نمایش شرکت ویوو مجبور شده دوربین سلفی را درون بدنه قرار دهد و برای آن یک مکانیزم مکانیکی در نظر بگیرد. این گوشی هوشمند ویژگی های مناسبی دارد که باعث می شود در لیست بهترین گوشی های چینی قرار بگیرد.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.6 اینچی OLED دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی پاپ آپ 8 مگاپیکسلی سنسور اثر انگشت درون نمایشگر پردازنده اسنپدراگون 845 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

اوپو Find X

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

جدیدترین پرچمدار شرکت OPPO مانند ویوو NEX S فاقد برش صفحه نمایش است (گوشی اوپو فایند ایکس معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین کشویی). این شرکت چینی برای گوشی فایند ایکس از دوربین کشویی استفاده کرده است. این بخش از دستگاه میزبان دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی است.

اوپو در این گوشی هوشمند از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده و مانند آیفون X تنها آن را به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز کرده است. به همین علت زمانی که کاربر خواهان آنلاک دستگاه خود به وسیله سیستم شناسایی چهره باشد، دوربین سلفی آن از بدنه خارج می‌شود (نگاهی نزدیک به اوپو فایند ایکس؛ زیباروی گران قیمت).

در حالی که در گذشته شرکت اوپو اعلام کرده بود جدیدترین پرچمدار خود را در ایالات متحده آمریکا عرضه می کند، این دستگاه در این کشور به فروش نمی رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه پایه این اسمارت فون در بازارهای اروپایی برابر با 999 یورو است. این دستگاه به علت ویژگی های خوب خود در لیست بهترین گوشی های چینی قرار می گیرد.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.4 اینچی OLED دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی کشویی 25 مگاپیکسلی سیستم شناسایی سه بعدی چهره پردازنده اسنپدراگون 845 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

شیائومی Mi MIX 2S

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

جدیدترین فبلت شیائومی با نام Mi MIX 2s که نسخه بهبود یافته می میکس 2 محسوب می ‌شود در لیست بهترین گوشی های چینی قرار می گیرد. این دستگاه دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است. این گوشی هوشمند به امکانات مناسبی مجهز شده که برای مثال می توان به دوربین اصلی دوگانه و شارژ بی سیم اشاره کرد.

شیائومی می میکس 2 اس فاقد برش نمایشگر است به همین علت دوربین سلفی آن بر روی حاشیه پایینی نمایشگر قرار دارد. محل قرارگیری دوربین سلفی برای برخی از کاربران آزاردهنده است. به نظر می رسد راه حل شرکت های اوپو و ویوو برای دوربین سلفی در مقایسه با شیائومی مناسب تر باشد.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.0 اینچی LCD دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی پردازنده اسنپدراگون 845 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافطه داخلی

میزو 15

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

میزو یکی از شرکت های چینی محسوب می شود که در کشورهای غربی تا حدودی شناخته شده است. با این حال در سال های اخیر به علت رشد شرکت های چینی مانند شیائومی و OPPO فروش آن روند کاهشی داشته است. میزو 15 یکی از پرچمداران این کمپانی بوده که از طراحی جذابی بهره می برد.

نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی هوشمند برخلاف روند بازار دارای نسبت تصویر 16:9 است. این دستگاه ارگونومی مناسبی دارد و نمایشگر آن دارای حاشیه های کمی در اطراف خود است. در جلوی این اسمارت فون شاهد حضور دکمه هوم هستیم که سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند.

مشخصات فنی:

نمایشگر 5.5 اینچی OLED دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی پردازنده اسنپدراگون 660 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

ویوو X21

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

در حالی که ویوو X21 همانند ویوو نکس اس از طراحی جذابی بهره نمی برد، به ویژگی های بسیار خوبی مجهز شده است. این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت درون نمایشگر خود است که عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. ویوو X21 در لیست بهترین گوشی های چینی قرار می گیرد.

حضور سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی دستگاه هایی که ابعاد بزرگی دارند برای کاربر می تواند دردسر ایجاد کند. به همین علت Vivo X21 با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خود می تواند بسیاری از کاربران را راضی نگه دارد. این دستگاه در مقایسه با NEX S قیمت کمتری دارد و در کشورهای بیشتری عرضه می شود.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.3 اینچی OLED سنسور اثر انگشت درون نمایشگر پردازنده اسنپدراگون 660 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

اوپو R15 پرو

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

اوپو R15 پرو از نظر مشخصات و ویژگی ها در میان دو گوشی هوشمند ویوو X21 و وان پلاس 6 قرار می گیرد. این گوشی هوشمند فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود است با این حال دوربین اصلی آن کیفیت بالایی دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

برخلاف اکثر پرچمداران بازار قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند. اوپو برای این گوشی هوشمند خود پورت Micro USB‌ در نظر گرفته با این حال R15 پرو از شارژ سریع VOOC پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.3 اینچی OLED پردازنده اسنپدراگون 660 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

شیائومی Mi 8

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

بهترین گوشی های چینی بازار را بشناسید!

جدیدترین پرچمدار شیائومی، Mi 8 یکی دیگر از محصولاتی بوده که در لیست بهترین گوشی های چینی حضور دارد. شیائومی می 8 اولین گوشی هوشمند این کمپانی چینی محسوب می شود که دارای برش نمایشگر است.

شیائومی جدیدترین پرچمدار خود را در سه نسخه روانه بازار کرده است. بالاترین نمونه این گوشی هوشمند Explorer Edition نام دارد که از پنل پشتی شفاف بهره می برد. نسخه معمولی شیائومی Mi 8 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شده و در نمونه پایه با قیمت 420 دلار به فروش می رسد.

یکی دیگر از نمونه های این گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 SE بوده که قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 770 تامین می کند. قیمت نسخه پایه این دستگاه برابر با 280 دلار است که ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات فنی:

نمایشگر 6.2 اینچی OLED دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403