هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی شد


 هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی شد

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی هنرهای تجسمی امروز در معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه، از خدمات مجید ملانوروزی، مدیرکل قبلی هنرهای تجسمی قدردانی و هادی مظفری به عنوان مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی معرفی شد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری، در این جلسه گفت: ملانوروزی تحصیل کرده هنر و هنرمند است و در پنج سال حضور در دفتر هنرهای تجسمی، خدماتی ارائه کرد و تعداد نگارخانه‌ها افزایش یافت. امیدواریم مظفری نیز با توجه به تجربه‌هایی که دارد بتواند زمینه مناسب‌تری را برای توسعه هنرهای تجسمی و پویایی این حوزه فراهم کند.

مجید ملانوروزی هم در این جلسه گفت: در این دوره، سعی شد اعتبار به موزه هنرهای معاصر تهران بازگردد و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در موزه برگزار شد و در توسعه و رشد نگارخانهها، بخش خصوصی فعالیت کرد و نقش داشت. امیدواریم آقای مظفری با توجه به شناخت و تجربه‌های ارزشمند و موفقی که در حوزه فرهنگی و هنری دارد به توسعه بیشتر هنرهای تجسمی کمک کند.

هادی مظفری نیز در این جلسه از خدمات ملانوروزی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد با همراهی هنرمندان و مجموعه هنری، فضای مناسب‌تری برای توسعه هنرهای تجسمی فراهم شود.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مظفری بر بهره‌گیری از هنرهای تجسمی برای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین‌المللی تاکید شده است.

هادی مظفری پیش از این معاون هنری سازمان زیباسازی شهر تهران و معاون شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران بود و از مدیران هنری است که جایگزین ملانوروزی شد.

همچنین در بخشی از جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، با حضور خسرو طالب‌زاده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع هوشمندسازی سامانه‌های حوزه فعالیتی معاونت امور هنری برای صدور مجوز، در راستای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !