دختر مست لوله اگزوز را وارد ناحیه تناسلی اش کرد! +تصاویر


دختر مست بعد از اینکه مقدار زیادی مشروبات الکلی خورد، در همین حالت لوله اگزوز یک خودرو در وس خیابان وارد ناحیه تناسلی اش کرد، دختر مست با انجام دادن این کار سوژه رسانه ها شد و البته فرو کردن اگزوز به بدنش باعث دردسر برای وی شد. دختر مست در حالت غیر عادی سر لوله اگزوز ماشین را وارد واژن خود کرد. این دختر که برای شرکت...

دختر مست بعد از اینکه مقدار زیادی مشروبات الکلی خورد، در همین حالت لوله اگزوز یک خودرو در وس خیابان وارد ناحیه تناسلی اش کرد، دختر مست با انجام دادن این کار سوژه رسانه ها شد و البته فرو کردن اگزوز به بدنش باعث دردسر برای وی شد.

دختر مست در حالت غیر عادی سر لوله اگزوز ماشین را وارد واژن خود کرد. این دختر که برای شرکت در یک جشنواره موسیقی رفته بود در شرایط غیرعادی و در اقدامی عجیب لوله اگزور را در واژن خود وارد کرد.

دختر مست لوله اگزوز را وارد ناحیه تناسلی اش کرد! +تصاویر

بعد از انتشار کلیپی از این دختر مست که در جشنواره موسیقی شرکت کرده بود، کاربران به این خبر واکنش نشان دادند. خیلی کاربران عقیده داشتند که مصرف الکل باعث این اتفاق شده است.

مطالب پیشنهادی:

وقتی لباس خاص زنم را داخل ماشین پیدا کردم، خشکم زد / او شب دیر به خانه آمده بود!

بی حجاب شدن زنم سحر و رابطه او با دوست صمیمی ام آزارم می داد!

مادری از پسرش حامله شد! / عروسم نمیتوانست بچه‌دار شود!! + عکس نوزاد

چشمانم را که باز کردم خودم را در اتاق پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفت!

فیلمبردار سینما دختر تهرانی را به خانه اش برد! / او دختر جوان را بیهوش کرد و ..

این کار باعث شد واژن او به مدت ۴۵ دقیقه به لوله اگزوز سواری گیر کند. بعد از تلاش آتش نشان با اره برقی و دیگر وسایل لازم، این لوله اگزوز بریده شد و دختر هم آزاد شد.

دختر مست لوله اگزوز را وارد ناحیه تناسلی اش کرد! +تصاویر

این دختر مست که ۲۱ سال سن دارد بعد از آزاد شدن آلت تناسلی اش و انجام معاینات پزشکی، توسط پلیس محلی به جرم نوشیدن الکل در زیر سن مجاز بازداشت شد. آتش نشانان برای نجات این دختر مجبور شدند اگزوز خودروی گران قیمت را برش دهند.خبرهای جنسی

این دختر ۲۱ ساله می گوید که وقتی را به یاد دارم که ناجیه تناسلی من آزاد شد و دیگر چیزی به خاطر ندارم. او بعد از این حادثه از مالک خودرو عذرخواهی کرد. مالک اتومبیل با ابراز خرسندی از سلامتی این دختر از او خواستگاری کرد!!

منبع

اینو هم بخون:

مسافر زمان از سال ۴۰۰۰ میلادی از واحد پول و ماشین های آینده گفت!! + عکس و ویدیو

دختر مست لوله اگزوز را وارد ناحیه تناسلی اش کرد! +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن