مدیر عامل ” استقلال ” خبر داد : این بازیکن تعصب خاصی به ” استقلال ” دارد


سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دیدار با نمایندگان هواداران تیم فوتبال این باشگاه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: به هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال گفتم اصلا نگران نباشید و اگر کار را به ما سپردید اجازه بدهید در یک فضای همراه با آرامش شرایط را به خوبی برای تحقق خواسته های به حق شما ادامه...

مدیر عامل ” استقلال ” خبر داد : این بازیکن تعصب خاصی به ” استقلال ” دارد

سید رضا افتخاری : غفوری اعلام کرد در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نخواهد کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۶
مدیر عامل ” استقلال ” خبر داد : این بازیکن تعصب خاصی به ” استقلال ” دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای مذاکرات بازیکنان آنچه اهمیت دارد حفظ منافع باشگاه و بازیکنان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دیدار با نمایندگان هواداران تیم فوتبال این باشگاه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت:

به هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال گفتم اصلا نگران نباشید و اگر کار را به ما سپردید اجازه بدهید در یک فضای همراه با آرامش شرایط را به خوبی برای تحقق خواسته های به حق شما ادامه دهیم.

سید رضا افتخاری همچنین از ادامه حضور وریا غفوری در تیم فوتبال استقلال خبر داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برنامه های مختلفی را به منظور آماده سازی این تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال ایران همچنین ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده است اظهار داشت:

نتایج این برنامه ها و فرآیندهای مختلفی را که دنبال می شود به زودی اعلام خواهیم کرد و به هواداران اطمینان می دهم خواسته های آنها برآورده می شود.

سید رضا افتخاری مذاکرات این باشگاه با بازیکنان مورد نظر را یکی از برنامه های مهم این باشگاه برای حضور پرقدرت استقلال در رقابتهای پیش رو مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد:

واقعیت آن است که برای مذاکرات بازیکنان آنچه اهمیت دارد حفظ منافع باشگاه و بازیکنان است و به هیچ وجه صلاح نیست که در حین مذاکرات اطلاع رسانی صورت گیرد ولی قطعا پس از پایان هر مذاکره و فرایندی که منجر به انعقاد قرارداد شود بلافاصله اطلاع رسانی می کنیم و سایت باشگاه هم منبع رسمی اخبار این باشگاه است که هواداران می توانند اخبار صحیح را از طریق سایت دنبال کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت بازیکنانی که با استقلال قرارداد بستند گفت:

همین امروز صبح جلسه نهایی با وریا غفوری برگزار شد و حضور این بازیکنان در استقلال استمرار خواهد داشت. این بازیکن تعصب خاصی به استقلال دارد و به ما اعلام کرد در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نخواهد کرد. از طرفی مذاکرات با تیام، جبارف و امید ابراهیمی ادامه خواهد داشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, باشگاه استقلال, سید رضا افتخاری, مدیرعامل باشگاه استقلال, وزارت ورزش و جوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز