تلاش جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای توزیع آب آشامیدنی در خرمشهر


تلاش جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای توزیع آب آشامیدنی در خرمشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر- خلیج فارس با قدردانی از همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های همجوار خوزستان از تلاش جهادی این دانشگاه برای توزیع آب آشامیدنی خبر داد.

مهدی بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به معضل چند روز اخیر شوری آب در شهرهای خرمشهر و آبادان و دستور فوری دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک‌رسانی به مردم این شهرها، اظهار کرد: «به محض ابلاغ دستور رئیس دانشگاه، فرآیند آب‌رسانی به مردم آغاز شد و استان‌های همجوار نیز کمک‌های خود را به واحد خرمشهر برای توزیع ارسال کردند.»

بصیرت افزود: «تاکنون محموله 9000 لیتری آب معدنی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و 4 نیسان آب معدنی از واحدهای دهلران و آبدانان به واحد خرمشهر ارسال شده است. علاوه بر این چهار کامیون حاوی بطری‌های 1.5 لیتری آب معدنی از واحد خرم‌آباد و یک نیسان از واحد اهواز تحویل مردم روستاهای محمره سنگور، حفار شرقی و جزیره مینو شد.»

این مسئول ادامه داد: «محموله‌های آب معدنی از واحد اهواز نیز دریافت شده است. محموله بزرگی از یاسوج شامل 2800 باکس آب معدنی 1.5 لیتری امشب و فردا به دست ما می‌رسد. به همین دلیل با دهیاری روستاهای هدف هماهنگ شده و نیروهای بسیج دانشجویی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز آماده توزیع این محموله‌ها هستند؛ این‌جانب نیز روز گذشته با حضور در روستای حفار شرقی بر روند توزیع نظارت داشتم.»

تلاش جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای توزیع آب آشامیدنی در خرمشهر

وی با جهادی دانستن تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: «با توجه به تعطیلی سه روزه استان خوزستان به دلیل گرمای هوا و با هماهنگی فرمانداری و بخشداری مرکزی خرمشهر مناطقی که شوری آب آشامدنی آنها بالا است و آب‌رسانی نیز هنوز انجام نشده، شناسایی شده و آب‌رسانی می‌شوند. متأسفانه با وجود اینکه شوری آب در شهر خرمشهر مقداری کاهش پیدا کرده، روستاهای اطراف همچنان با این مشکل درگیر هستند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر ادامه داد: «واحد خرمشهر آمادگی آب‌رسانی و توزیع محموله‌های ارسالی را در هر زمانی از شبانه‌روز دارد و در حالت آماده‌باش است. برای مثال محموله‌ای که از دهلران به دست ما رسید، صبح امروز در کمتر از دو ساعت در روستای حفار شرقی توزیع شد؛ البته آماری که ارائه شد، مربوط به محموله‌هایی است که وارد واحد خرمشهر شده است، برخی استان‌ها مانند بوشهر کمک‌های خود را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان تحویل داده‌اند.»

تلاش جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای توزیع آب آشامیدنی در خرمشهر

بصیرت با قدردانی از کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مجاور، گفت: «خرمشهر بیش از 30 هزار شهید دارد و همواره در خط مقدم مبارزه با دشمن بوده است. اما همه باید بدانند که ما در خرمشهر خون دادیم، آب که سهل است.»

تلاش جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای توزیع آب آشامیدنی در خرمشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا