«رنگین کمان» جدید چه شکلی است؟


«رنگین کمان» جدید چه شکلی است؟

اولین قسمت سری جدید برنامه «رنگین کمان» با تغییراتی در دکور و محتوا از روز چهارشنبه به صورت زنده به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، تهیه‌کننده «رنگین کمان» درباره این برنامه گفت: در سری جدید برنامه «رنگین کمان» تغییراتی در دکور و محتوا ایجاد کرده‌ایم. در این برنامه ما همان سه عروسک من، این، اون را خواهیم داشت با این تفاوت که در هر برنامه فقط دو عروسک حضور دارند.
محسن مناجاتی با اشاره به آیتم‌های این برنامه اضافه کرد: گفتگو با بچه‌ها، آیتم نمایشی، فوسبال، میان برنامه، پخش کارتون و ... آیتم‌های برنامه رنگین کمان است که آزاده آل ایوب (خاله نرگس)، مجری اصلی برنامه هدایت آن را بر عهده دارد و محمدرضا بهروز همکار جدید ایشان خواهند بود که بیشتر بخش فوسبال برنامه را اجرا خواهد کرد.

او ادامه داد: آیتم فوسبال یا همان فوتبال رنگین کمانی به صورت زنده توسط تیم بچه‌های حاضر در استودیوی برگزار می‌شود و در هفته‌های آینده نیز لیگ فوسبال را آغاز خواهیم کرد.

تهیه‌کننده «رنگین کمان» درباره زمان پخش این برنامه گفت: «رنگین کمان» از این هفته روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت زنده تولید و روانه آنتن می‌شود و تکرار آن روز‌های شنبه تا دوشنبه هفته بعد خواهد بود.

امیر فیضی (کارگردان هنری)، احمد آکشته و اکرم صانعی (عروسک گردان‌ها)، ساغر مختاری (نویسنده) و مجید نوربخش (مدیر تولید) این مجموعه خواهند بود.

برنامه «رنگین کمان» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما از چهارشنبه (۱۳ تیر ماه) ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ بر روی آنتن می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی