نتایج کشتی گیران ایران در روز نخست مشخص شد


نتایج کشتی گیران ایران در روز نخست مشخص شد

به گزارش بانک ورزش و به نقل از فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی ایران در رقابت های رقابت های جایزه بزرگ گرجستان شرکت کرده و کشتی گیران ایران در روز نخست این رقابت ها روی تشک رفتند که نتایج آن به شرح زیر...

به گزارش بانک ورزش و به نقل از فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی ایران در رقابت های رقابت های جایزه بزرگ گرجستان شرکت کرده و کشتی گیران ایران در روز نخست این رقابت ها روی تشک رفتند که نتایج آن به شرح زیر است:

و در کشتی آزاد و در وزن 61 کیلوگرم باقر یخشکی در دور اول با نتیجه 11 بر 9 حریفی از کشور اوکراین را شکست داد اما در دور دوم مقابل کشتی گیر قزاقستانی ضربه فنی شد.

در وزن 70 کیلوگرم نیما اشقاقی با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیری از مجارستان را مغلوب کرد در همین وزن میثم نصیری با نتیجه 10 بر 4 مغلوب نماینده کشور ترکیه شد و باید منتظر حضور حریف خود در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 79 کیلوگرم امید حسن تبار در کشتی اول خود با توجه به حاضر نشدن حریف کره جنوبی به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 مقابل کشتی گیر روس شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور نخست علیرضا کریمی دیگر نماینده کشورمان را با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کرد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در کشتی اول با نتیجه 10 بر صفر مقابل کشتی گیر ترک به برتری دست یافت.

در کشتی فرنگی و در وزن 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، مسلم نادری خادم در دور اول کشتی گیر ارمنستانی را شکست داد و در دور دوم مقابل کشتی گیر ازبکستانی مغلوب شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در همین وزن رضا خدری با شکست از حریفان ازبکستانی و روسی و پیروزی مقابل کشتی گیر برزیلی نتوانست به دور بعد صعود کند.

در وزن 63 کیلوگرم محمد نوربخش مقابل کشتی گیر گرجستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری با شکست مقابل حریف گرجستانی و شکست این کشتی گیر گرج در دو بعد، از مسابقات حذف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم